Medijska agencija UM Beograd i Coca-Cola kompanija osvojili su Zlatnu nagradu na 18. SEMPL festivalu medijskih trendova održanom u Portorožu. Internacionalni žiri nagradio je Zlatnom nagradom kampanju Fante u kategoriji Najbolja kampanja na društvenim mrežama.
-Izuzetno smo ponosni na osvojenu nagradu i što je stručni žiri prepoznao našu kreativnost, inovativnost kao i fantastične rezultate koje je kampanja ostvarila. Uspeh kampanje je rezultat našeg poznavanja trendova, najbitnijih momenata u životima potrošača kao i pravilnog korišćenja podataka. Ovo je ujedno i ključno za kreiranje uspešne kampanje u današnje vreme kada se mediji i potrošači menjaju na dnevnom nivou. Zahvalni smo i našem dugogodišnjem klijentu, Coca-Cola kompaniji, na ukazanom poverenju i podršci u našim nastojanjima da budemo inovatori koji podižu standarde na tržistima na kojima poslujemo. Ova prestižna nagrada nam daje podstrek da nastavimo da nižemo uspehe,” rekla je Dubravka Urošević, Regional Account Director agencije UM Beograd.
-Ono što čini ovu nagradu toliko posebnom jeste činjenica da je ona rezultat veoma bliske saradnje kompanijskih kros-funkcionalnih timova i naših partnerskih agencija. Rad sa YouTuberima/influenserima za nas je bio novitet, ali očigledno se zajedničko promišljanje u kombinaciji sa težnjom ka inovacijama pokazalo kao dobra formula za kreiranje uspešne Fanta & Yasserstain saradnje,“ rekao je Darko Stanojević, Connections Manager kompanije Coca-Cola: Bosnia, Croatia, FYROM, Montenegro, Serbia, Slovenia.
Nagrađeni projekat možete pogledati ovde: https://youtu.be/aPhAcw_UlLQ
Najveća regionalna konferencija medijskih trendova, SEMPL, međunarodno je priznat obrazovni događaj, koji u fokus postavlja aktuelna dešavanja u oblasti medija, marketinga i komunikacija u regionu Adriatik i predstavlja i analizira primere domaće i strane dobre prakse.
Tekst je objavljen na: http://www.gloria.rs/promo/zlato-za-um-beograd-i-fantu-na-sempl-festivalu/
I&F McCann Grupa jedan je od vodećih komunikacionih sistema koji 20 godina uspešno posluje u 12 zemlja jugo istočne Evrope i nordijske regije. Naš posvećen tim čini 600 talentovanih profesionalaca, koji svakodnevno sarađuju na integraciji marketinških kampanja, promotivnih aktivnosti, organizaciji događaja, dizajnu, planiranju i zakupu medijskog prostora, PR, produkciji, komunikaciji u oblasti zdravstva, kreiranju TV sadržaja,kao i na svim formama digitalnog marketinga. Agencije koje posluju u okviru I&F McCann Grupe deo su McCann Worldgroup (www.mccannworldgroup.com),jedne od najvećih svetskih agencijskih mreža,osnovane 1902.godine koja posluje u više od 120 zemalja sveta, i u vlasništvu je Interpublic Group (IPG) (www.interpublic.com) sa sedištem u Njujorku.