Zlato za ručno rađene bilborde i kampanju za nalaženje novog posla

Na tradicionalnoj svečanosti povodom Dana propagandista, agencija McCann Beograd osvojila je 11 nagrada i to za sledeće kampanje:

• Zlato za prve ručno tkane i pletene Coca-Cola bilborde i kampanju NEZABORAVNI UKUSI SRBIJE u kategoriji OOH

• Zlato za integrisanu kampanju u kategoriji usluge za kampanju NADJI NOVI POSAO - INFOSTUD

• Srebro u kategoriji event za klijenta MTS sa projektom MTS EXIT - Fight for love!

• Bronza u kategoriji tv spot za MTS - SVET KOJI JOŠ NISTE UPOZNALI

• Bronza u kategoriji odnos prema kupcima za kampanju ONO ŠTO JE VAŽNO i klijenta Rosu

• Bronza u kategoriji kreativna upotreba medija za kampanju NEZABORAVNI UKUSI SRBIJE i klijenta Coca-Cola

• Bronza za kategoriju PR za kampanju McCann Talks

• Bronza u kategoriji online marketing za kampanju PIRULOLCI i klijenta Froneri Adriatic

• Bronza u kategoriji prisustvo na društvenim mrežama za kampanju NEZABORAVNI UKUSI SRBIJE i klijenta Coca-Cola Srbija

• Bronza za integrisanu kampanju u kategoriji hrana za PLAZMU SLANU

• Bronza u kategoriji društveno odgovorne projekte u neprofitnom sektoru za kampanju BELHOSPICE - PRAVO NA DOSTOJANSTVO

"Kraj godine je ujedno i festivalska sezona za nas i nagrade UEPS-a zaokružuju i uvodi u završnicu ovu dinamičnu godinu - za nas ujedno i godinu jubileja, odnosno 20 godina poslovanja. Radujemo se što ovogodišnjim uspesima dodajemo i ova UEPS priznanja. Zahvaljujem i čestitam svim, kolegama, partnerima i saradnicima na ovom uspehu" kaže Olivera Perković, direktorka agencije McCann Beograd.

O nagradama je odlučivao žiri sastavljen od priznatih stručnjaka iz oblasti tržišnih komunikacija, a po prvi put organizovano je i online glasanje. Udruženje za tržišne komunikacije (UEPS) je asocijacija čiji je osnovni zadatak afirmacija i unapređenje komunikacione, marketinške i propagandne struke.

I&F McCann Grupa jedan je od vodećih komunikacionih sistema koji 20 godina uspešno posluje u 12 zemlja jugo istočne Evrope i nordijske regije. Naš posvećen tim čini 600 talentovanih profesionalaca, koji svakodnevno sarađuju na integraciji marketinških kampanja, promotivnih aktivnosti, organizaciji događaja, dizajnu, planiranju i zakupu medijskog prostora, PR, produkciji, komunikaciji u oblasti zdravstva, kreiranju TV sadržaja,kao i na svim formama digitalnog marketinga. Agencije koje posluju u okviru I&F McCann Grupe deo su McCann Worldgroup (www.mccannworldgroup.com),jedne od najvećih svetskih agencijskih mreža,osnovane 1902.godine koja posluje u više od 120 zemalja sveta, i u vlasništvu je Interpublic Group (IPG) (www.interpublic.com) sa sedištem u Njujorku.