VELIKI USPEH MCCANN AGENCIJA NA FESTIVALU GOLDEN DRUM

VELIKI USPEH MCCANN AGENCIJA NA FESTIVALU GOLDEN DRUM

McCann Beograd sa pet nagrada najuspešnija agencija iz Srbije, dok je McCann Worldgroup proglašena za agencijsku mrežu godine

Golden Drum je opet mesto uspeha za agencije McCann Worlgroup!

Četvrti put u poslednjih pet godina McCann Worldgroup proglašena je za agencijsku mrežu godine na jednom od najvažnijih svetskih advertising festivala, Golden Drum.

Uspeh su ostvarile i pojedinačne McCann agencije. McCann Beograd potvrdila vodeću poziciju među agencijama iz Srbije sa pet osvojenih nagrada, dok je McCann Worldgroup Italy osvojila Golden Rose nagradu kao najuspešnija agencija.

„Veliki uspeh i radost za naš tim i naročito za digitalno odeljenje agencije. Zahvalnost svim klijentima i partnerima koji su svojim medijskim prostorom učestvovali i pomogli da aktiviramo msu ARt aplikaciju i na taj način učinimo umetnička dela iz kolekcija MSU dostupnim svima. Posebno sam ponosna na ceo agencijski tim koji konzistentno ostvaruje uspeh na ovom festivalu. Za nas Golden Drum festival ima veliki značaj, predstavlja potvrdu kvaliteta na internacionalnoj sceni i zauzima posebno mesto” ističe povodom ovog uspeha direktorka agencije McCann Beograd Olivera Perković.

McCann Beograd osvojila je pet nagrada za kampanju „DemocrARTisation“ kreiranu i realizovanu u saradnji sa Muzejom savremene umetnosti. Pored zlata u kategoriji „Mobile”, kampanja je dobila i dva srebrna priznanja u kategorijama „Media" i „Branded Content and Entertainment”, kao dve specijalne nagrade, srebrnu (kategorija „Best Piece“) i bronzanu (kategorija „Best Practice”) koja se dodeljuje agencijama iz Adriatic regije.

VELIKI USPEH MCCANN AGENCIJA NA FESTIVALU GOLDEN DRUM

„Drago nam je što je žiri prepoznao naš zajednički napor sa agencijom McCann Beograd i da jedna od najvažnijih kulturnih institucija kroz moderne tehologije ostane dostupna za ljubitelje umenosti. Posebno zadvoljstvo predstavlja činjenica da je dug period rekonstrukcije iza nas i da se muzej otvara za posetioce”, izjavila je Senka Ristivojević, PR mendžer Muzeja savremene umetnosti.

Inovativna kampanja omogućila je da neka od najvažnijih dela Muzeja savremene umetnosti budu dostupna publici i u toku renoviranja zgrade muzeja. Kroz aplikaciju msuARt za mobilne telefone, oglasni formati kompanija Telekom Srbija, Ahold Delhaize, Halkbank, Bambi, i brendova Coca-Cola, Schweppes i Fanta, BMW, Honda, Mini Maurice, Tommy Hilfiger, Replay, Diesel, Liu Jo, koje su podržale kampanju, kroz virtuelnu realnost pretvarani su u umetnička dela, odnosno virtuelnu postavku muzeja.

„Želeli smo da nađemo način da šira javnost može da uživa u vrhunskim umetničkim delima dok je Muzej savremene umetnosti u fazi rekonstrukcije. Istu ideju imali su i zaposleni u Muzeju - naći način da se prevaziđu fizičke prepreke i da umetnost bude dostupna publici", kaže digitalni kreativni direktor McCann Beograd Vladimir Ćosić.

VELIKI USPEH MCCANN AGENCIJA NA FESTIVALU GOLDEN DRUM

Inače, pre nagrada na festivalu Golden Drum, aplikacija msuARt do sada je osvojila sedam značajnih nagrada na međunarodnim i domaćim festivalima.

Više o kampanji: https://www.youtube.com/watch?v=liV-ui9J2BU

I&F McCann Grupa jedan je od vodećih komunikacionih sistema koji 20 godina uspešno posluje u 12 zemlja jugo istočne Evrope i nordijske regije. Naš posvećen tim čini 600 talentovanih profesionalaca, koji svakodnevno sarađuju na integraciji marketinških kampanja, promotivnih aktivnosti, organizaciji događaja, dizajnu, planiranju i zakupu medijskog prostora, PR, produkciji, komunikaciji u oblasti zdravstva, kreiranju TV sadržaja,kao i na svim formama digitalnog marketinga. Agencije koje posluju u okviru I&F McCann Grupe deo su McCann Worldgroup (www.mccannworldgroup.com),jedne od najvećih svetskih agencijskih mreža,osnovane 1902.godine koja posluje u više od 120 zemalja sveta, i u vlasništvu je Interpublic Group (IPG) (www.interpublic.com) sa sedištem u Njujorku.