Upoznajte tim iz agencije Drive, koji su svojim radom na Besi uspeli da na različitim društvenim kanalima osvoje srca, povežu i udruže brojnu i raznoliku publiku u regiji. Pročitajte koja je glavna poruka druge sezone i sa kakvim su se izazovima susretali.
Poruka nove sezone TV serije BESA je univerzalna i kroz različite kanale povezala je i udružila brojnu i raznoliku publiku u regiji
Svet televizijskih serija i filmova je nepresušan izvor za generisanje novih ideja i izraza, i sjajan motiv za pomeranje granica
Televizijska serija BESA, snimljena prema originalnoj ideji Srđana Šapera, koji je i producent serije, i u drugoj sezoni bilježi odlične rezultate, postiže veliku gledanost i, po reakcijama publike, ima šansu da nadmaši uspjeh prve sezone po čijem je završetku BESA proglašena najboljom serijom u Srbiji.
Za uspjeh serije zaslužni su svi: od scenarista i reditelja do sjajne glumačke i snimateljske ekipe. Sigurno je zaslužna i ekipa digitalne agencije Drive iz sastava I&F Grupe koja je uradila odličnu špicu i pomotivnu kampanju za seriju. Njima smo posvetili današnji intervju. Oni su: Dragana Božić, Senior Copywriter, Arsenije Ivanović, Senior Content Writer & Social Media Coordinator, Lazar Rajković, Designer i Predrag Puač, Senior Account Manager.
E.D.: Do sada ste uglavnom radili reklamne kampanje. Koliki je Besa bila izazov za vas i koliko se promocija jedne televizijske serije razlikuje od promocije brendova?
Dragana Božić: Rad na Besi je definitivno drugačije i zahtevnije, ali pre svega jedno neverovatno iskustvo. Imali smo priliku da prisustvujemo snimanju, upoznamo glumce, kreiramo deo materijala na setu i ispratimo dešavanja od samog početka snimanja serije.
Ovakav način rada, tj. uvezanost sa ekipom na setu, nam je dozvolio da kreiramo dosta relevantnog materijala koji smo plasirali u javnost na razne načine.E.D.:
E.D.: Nakon iskustva sa promocijom prve sezone, da li ste nešto mijenjali u komunikaciji za drugu sezonu?
Arsenije Ivanović: Komunikaciju u drugoj sezoni je bilo potrebno dodatno razraditi i prilagoditi, s obzirom na kompleksnost same radnje, ali i istovremeno emitovanje na dva TV kanala kao i u regionu.
Ostvarili smo sadržajniju interakciju sa fanovima, izazivali reakcije pomoću zanimljivih formata i aktivacija, ali i pružili priliku fanovima da upoznaju sam proces snimanja kroz making-of materijale i mini intervjue sa glumcima.
E.D.: Besa se prikazuje i u državama izvan Srbije. Koliko je za vas bilo izazovno kreirati komunikaciju za publiku koja je različita?Lazar Rajković: Slojevitost serije zahteva i slojevitu komunikaciju, što je zasigurno predstavljalo izazov. Pokazalo se da je sama poruka nove sezone univerzalna i da je kroz različite kanale povezala i udružila tako brojnu i raznoliku publiku.
E.D.: Šta je bila osnovna poruka koju ste željli komunicirati sa televizijskim gledaocima?
Dragana Božić: Porodica je sve. Brojke, ali i komentari gledalaca kažu da smo uspeli u tome.
E.D.: Sa kakvim ste se izazovima susretali u vođenju kampanje na društvenim mrežama?
Arsenije Ivanović: Nakon uspešne kampanje za prvu sezonu i baze fanova koju smo uspeli da zadržimo tokom snimanja, najveći izazov je bio preneti slojevitiju fabulu druge sezone.
Nova sezona donela je i veći broj otvorenih pitanja, nove likove koje je trebalo predstaviti, implementirati „novi vajb“ i atmosferu iz druge sezone, a pritom komunicirati osnovne poruke i pozvati ljude da gledaju seriju.
Nastavili smo sa već prepoznatljivim IG gridom, koji je ovog puta predstavljen kao porodično stablo i na digitalan način prenosi krovnu poruku „Porodica je sve“, ali i kako se razvila priča – razvili smo i našu strategiju i uključili nove kanale – Twitter i TikTok.
E.D.: Besa je produkt Adrenalin produkcije koja posluje u okviru I&F Grupe. Namjeravate li sada svoju kreativnost staviti na raspolaganje i drugim producentima, može li promocija televizijskih serija i fimova biti nova niša za vaš rad?Lazar Rajković: Svet televizijskih serija i filmova je nepresušan izvor za generisanje novih ideja i izraza, i sjajan motiv za pomeranje granica. Biti deo projekta je bilo izvanredno iskustvo i neizmeran kreativni izazov. Radujemo se stvaranju nekih novih priča.
E.D.: Digitalni marketing je u snažnom zamahu u Evropi i globalno. Mislite li da je kod nas dostigao željeni nivo razvoja ili tu još ima dosta postora za unapređenje?
Predrag Puač: Iako su na našem tržištu u prethodnom periodu ulaganja u digital porasla i konstantno se trudimo da ispratimo sve aktuelne trendove, još uvek nismo postigli željeni nivo i postoji dosta prostora za unapređenje.
E.D.: Šta sve Drive može ponuditi potencijalnim klijentima?
Predrag Puač: U agenciji Drive, i generalno u okviru I&F Grupe, svi delujemo kao veliki integrisani tim. Našim klijentima nudimo full servis uslugu i trudimo se da zajedno sa njima radimo na razvijanju poslovnih rešenja, da imamo partnerski odnos.
Mi imamo velike planove za ovu godinu, a svakako je plan da kreiramo još kvalitetnije kampanje sa našim klijentima i da zajedno razvijamo i podstičemo razumevanje tržišta u kreativnom i digitalnom svetu.
Preuzeto: Media Marketing