Na takmičenju Young Lions Srbija 2019. žiri je kao najbolje ocenio radove naših koleginica i kolega iz agencije DRIVE i to čak u dve od tri kategorije.
Nagrađene kategorije i radovi su:
- PRINT - Vladimir Kondžulović i Ikonija Zdravković– „Važno je da se čujete“
- DIGITAL - Igor Maršićević i Ivana Knežević– „Jer ja tako kažem nije argument“
Svi timovi imali su isti zadatak, a to je da odgovore na problem izostanka participacije dece u odlučivanju, ali i u izražavanju ličnog mišljenja. To je osnovni razlog što položaj dece propisan principima UN Konvencije o njihovim pravima nije u praksi ostvaren u potpunosti.
Ikonija i Vladimir predstavili su pobednička rešenja u PRINT kategoriji.
“Veoma sam ponosan na uspeh svih nas jer smo na pravi način pokazali kreativni potencijal i motivaciju za stvaranje ideja za rešavanje važnih društvenih problema. Takođe, veliko mi je zadovoljstvo i što smo Ikonija i ja uspeli da osvojimo prvo mesto u kategoriji Print, koja nije primarna oblast našeg rada,” rekao je Vladimir (Copywriter, Drive).
Ikonija (Designer, Drive) dodaje: “Drago mi je što sam na samom početku svoje profesionalne karijere nagrađena ovim priznanjem, i to u printu, i što smo Vladimir, Ivana, Igor i ja predstavili Drive ne samo kao digitalnu već i kreativnu agenciju u najboljem svetlu.”
Glavnu nagradu koja podrazumeva put u Kan i učestvovanje na globalnom takmičenju Young Lions osvojili su Igor Maršićević i Ivana Knežević. Njihov rad odneo je pobedu u kategoriji DIGITAL.
“Veoma se radujem zbog ovakvog uspeha i velika mi je čast što imamo tu priliku da predstavljamo našu “mladu” kreativnu scenu na Kanskom festivalu. Ovo je zaista sjajan uspeh i velika motivacija za dalji rad. Iskoristila bih ovu priliku da čestitam i kolegama koji su osvojili nagradu za print, ali i svim ostalim koleginicama i kolegama koji su učestvovali na takmičenju Young Lions Srbija 2019. ispred naše grupe, “ naglašava Ivana (Head of social media, Drive).
“Osvajanje prvog mesta u oštroj i brojnoj konkurenciji za mene predstavlja veliki uspeh i ogroman podsticaj za rad na istom nivou na projektima u budućnosti. Velika mi je čast što ću imati priliku da predstavljam kreativnost naše zemlje i agencije Drive na prestižnom festivalu u Kanu,” zaključuje Igor (Senior designer, Drive).
Ovo je veliki uspeh i veliko priznanje za mlade kreativce agencije Drive, ali i svojevrsna najava budućih uspešnih projekata, jer je budućnost tek pred njima.