U čemu je fora sa brkovima u novembru?

Movember pokret ohrabruje muškarce da tokom novembra puste brkove kako bi podigli svest o zdravlju muškaraca - naročito o raku testisa i prostate.

L’Oréal podržava ovu akciju kroz Men Expert liniju proizvoda. Kako ovo pitanje ne pogađa samo muškarce već i žene i decu, zašto bi podrška bila rezervisana samo za muškarce? McCann Copenhagen je za L’Oréal Men Expert kreirao kampanju #everyonemovember koja svima daje mogućnost da podrže zdravlje muškaraca tokom novembra - čak i ako ne mogu da puste bradu. Pređite na akciju i pokažite brkove!

Kampanja #everyonemovember je jednostavna kampanja na društvenim mrežama. Sve što treba da učinite da podržite akciju je da uslikate selfi, tagujete #everyonemovember, postavite tag na svoje lice kao brkove i podelite je sa svetom.

Movember je osmišljen u Melburnu 2003. godine, a fond je od tada prikupio milijarde namenjene istraživanju i podršci muškarcima koji se bore sa bolestima poput raka testisa i prostate.

Tobias Šmit-Fibiger, izvršni direktor agencije McCann Copenhagen, naglašava da je svrha ove kampanje za L’Oréal Men Expert da podstakne ljude da brinu o zdravlju muškaraca i da ohrabri sve da podrže Movember pokret. "Mislim da je ovo lep i suptilan način da se napravi kampanja koja podržava dobar cilj i predstavi L'Oreal u kontekstu koji nije komercijalan."

Kampanja #everyonemovember traje tokom novembra na Instagramu i Facebooku uz podršku raznih influensera.

Informacije o tome kako donirati i povezati se sa fondacijom možete pronaći na Instagram profilu @everionemovember. Uslikajte selfi i pridružite se!

Pogledajte video: https://vimeo.com/242216267

Originalna vest objavljena je na linku: https://marketingmreza.rs/u-cemu-je-fora-sa-brkovima-u-novembru/

I&F McCann Grupa jedan je od vodećih komunikacionih sistema koji 20 godina uspešno posluje u 12 zemlja jugo istočne Evrope i nordijske regije. Naš posvećen tim čini 600 talentovanih profesionalaca, koji svakodnevno sarađuju na integraciji marketinških kampanja, promotivnih aktivnosti, organizaciji događaja, dizajnu, planiranju i zakupu medijskog prostora, PR, produkciji, komunikaciji u oblasti zdravstva, kreiranju TV sadržaja,kao i na svim formama digitalnog marketinga. Agencije koje posluju u okviru I&F McCann Grupe deo su McCann Worldgroup (www.mccannworldgroup.com),jedne od najvećih svetskih agencijskih mreža,osnovane 1902.godine koja posluje u više od 120 zemalja sveta, i u vlasništvu je Interpublic Group (IPG) (www.interpublic.com) sa sedištem u Njujorku.