Tri MIXX-a za digitalni tim McCann Beograd

Na jedinom 100% digital globalnom takmičenju, u konkurenciji sa ukupno 48 prijavljenih radova, digitalni tim agencije McCann Beograd osvojio je čak tri nagrade.

Kampanja „Nađi novi posao“ za klijenta Infostud osvojila je nagradu u kategoriji Best Video Advertising Campaign, „Pirulolci“ za Froneri Adriatic, osvojili su nagradu u Best Branded Content kategoriji, a „Coke <3 Local“ za The Coca-Cola Company osvojila je nagradu u kategoriji Best Cross Media Integratio.

„Uvek je dobar osećaj kada promislite ideje za koje intuitivno znate da u sebi imaju notu izvanrednosti, a čiji potencijal klijent prepozna i zajednica nagradi. Projekti za koje smo dobili priznanja savršena su ilustracija principa kojima se vodimo u radu: cilj su ideje koje proizvode smisao, koncepti koje produbljuju naš odnos prema vrednostima brenda i sebi samima. IAB Mixx nagrade predstavljaju još jednu u nizu potvrda da ovi principi donose značajne rezultate i podstrek su za tim“, rekla je Sandra Stojanović, Digital Copywriter u McCann Beograd.

„Nagrade za digitalne projekte predstavljaju veliki podstrek za naš tim. Svakodnevno se trudimo da razmišljamo o inovativnim načinima da povežemo offline i online svet. Nove tehnologije se razvijaju i napreduju svakodnevno, a nagrade su potvrda dobrog rada i kreativne upotrebe tehnologije. Timska i lična motivacija je prostor koji imamo da radimo sa brendovima koji su spremni za velike stvari i da zajednički diktiramo nove trendove.“ dodao je Marko Živković, Associate Technical & Interactive Manager u McCann Beograd.

IAB MIXX Awards (Marketing and Interactive Excellence Awards) nagrađuje one radove koji postavljaju standarde u industriji digitalnog marketinga, koji inspirišu, edukuju ili na inovativan način upotrebljavaju nove tehnologije.

I&F McCann Grupa jedan je od vodećih komunikacionih sistema koji 20 godina uspešno posluje u 12 zemlja jugo istočne Evrope i nordijske regije. Naš posvećen tim čini 600 talentovanih profesionalaca, koji svakodnevno sarađuju na integraciji marketinških kampanja, promotivnih aktivnosti, organizaciji događaja, dizajnu, planiranju i zakupu medijskog prostora, PR, produkciji, komunikaciji u oblasti zdravstva, kreiranju TV sadržaja,kao i na svim formama digitalnog marketinga. Agencije koje posluju u okviru I&F McCann Grupe deo su McCann Worldgroup (www.mccannworldgroup.com),jedne od najvećih svetskih agencijskih mreža,osnovane 1902.godine koja posluje u više od 120 zemalja sveta, i u vlasništvu je Interpublic Group (IPG) (www.interpublic.com) sa sedištem u Njujorku.