„The Red Thread” agencija McCann Beograd i UM Beograd najbolji projekat na BalCannes reviji

Kampanja Nezaboravni ukusi Srbije - The Red Thread koju su agencije McCann Beograd i UM Beograd kreirale i realizovale za The Coca-Cola Company proglašena je za Najbolji projekat na BalCannes reviji održanoj u sklopu Weekend Media Festivala u Rovinju. Stručni žiri sastavljen od 25 stručnjaka (oglašivača, agencija i novinara) iz celog regiona u jakoj konkurenciji proglasio je The Red Thread za najbolji od najboljih projekata.

Sonja Džuklevski, UM Beograd i Vladimir Ćosić, McCann Beograd

Coca-Cola, brend čiji logo je globalno poznat ovom kampanjom je pokazala da biti veliki brend znači ujedno prepoznati prave kulturne i lokalne vrednosti.

"Veoma smo ponosni ovom nagradom jer na BalCannes reviji učestvuju najbolji projekti iz regiona. Naše zadovoljstvo je utoliko veće jer je ugledni žiri prepoznao značaj i vrednost projekta koji spaja globalno poznat brend i našu tradiciju. Dozvoliću sebi da u ime svih koji su sarađivali na njegovoj realizaciji kažem da nas je ovaj projekat od početka opčinio i prirastao za srce" kaže Ana Jeličić, Senior Brand Manager Sparkling Beverages The Coca-Cola Company.

"Kampanja u kojoj jedan svetski brend sa ciljnom publikom u komunikaciji koristi specifične ručne radove, inače deo kulturnog nasleđa, svedoči o dubokom razumevanju i poštovanju vrednosti lokalne zajednice, kao i o želji da svojim prisustvom ne menja njihove običaje, već da se uklopi u njih. Iako je to prirodan tok u samom životu, u oglašavanju se retko sreće i predstavlja naizgled spoj nespojivog" kaže Jelena Lešević, Account Director u agenciji McCann Beograd.

Kampanja je odličan primer kako mediji mogu da se koriste na inovativan i nekonvencionalan način, a istovremeno kreativan i dobro osmišljen korišćenjem klasičnog kanala, kao što je bilbord, sa nestandardnim formatom pletenog, tkanog, vezenog i heklanog bilborda.

"Izuzetno je važno da brendovi prepoznaju značaj lokalne kulture i da na izvesni način doprinesu popularizaciji tradicije. Ova kampanja je specifična utoliko što je pokazala da je moguće na uspešan način uklopiti tradicionalno i moderno. Takođe, ova nagrada je još jednom potvrdila snagu ljudi, odnosno čvrst partnerski odnos dveju agencija UM Beograd i McCann Beograd" kaže Dubravka Urošević, Regional Account Director UM Beograd.

Organizatori BalCannes revije su HURA (Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje) i Weekend Media Festival.