Na uglednom svetkom advertajzing festivalu “Cannes Lions” u Kanu prestižnu nagradu “Zlatni lav” osvojila je McCann Grupa (osnivač Srđan Šaper), najveća regionalna kompanija iz oblasti tržišnih komunikacija. Zlatni Lav je najznačajnija nagrada iz oblasti advertajzinga na svetu i predstavlja sam vrh u kvalitetu prijavljenih radova.
Članica McCann Grupe, McCann Erickson Skopje realizovala je ovu kampanju u Makedoniji. Inače, nagrada je osvojena u kategoriji “Medijski lavovi - za najbolju medijsku integrisanu komunikacionu kampanju – Best use of ambient media” u konkurenciji od skoro dve hiljada kampanja.
Srdjan Saper – Osnivač i predsednik McCann Grupe
Osnivač i predsednik McCann Grupe, Srdjan Saper, direktor agencije McCann Erickson Vlatko Dimovski i kreativni direktor Ivica Spasovski, primili su nagradu “Zlatni Lav”, pred više od hiljadu uglednih zvanica i predstavnika najvećih svetskih medija.
Kampanja “Proveri ih” i pre nagrade u Kanu, osvojila je više nagrada na međunarodnim festivalima (Golden Drum – uži izbor, nagrada publike van konkurenicije, Golden Hammer festival – zlatna nagrada, zlato na Medijskom festival u Valensiji..).
McCann Grupa, čija je članica I McCann Erickson Skopje, regionalni je lider I najveći komunikacioni sistem u Jugo istočnom delu Evrope. Ova nagrada potvrda je kreativnosti I inovativnosti svih zaposlenih u McCann Grupi.
Marketinška agencija McCann Erickson Beograd posluje u Srbiji od aprila 1997. godine. Osnovana je od strane Srđana Šapera. Specijalizovana je da pruža sveobuhvatan obim kreativnih usluga, zapošljava preko 80 zaposlenih, a deo je najvećeg komunikacijskog sistema u Srbiji i regionu, McCann Grupe u okviru koje posluje petnaest agencija u pet zemalja jugoistočne Evrope (Srbija, Crna Gora, Makedonija, Bosna i Hercegovina i Albanija). Sve agencije, članice ovog sistema, kao deo najveće svetske komunikacione grupacije McCann Worldgroup, svojim kvalitetom i načinom rada, klijentima pružaju najbolje međunarodno iskustvo i vrhunsku lokalnu ekspertizu iz oblasti komunikacija.