McCann Erickson Beograd dobitnik nagrade “Bronzani Lav” na Festivalu u Kanu

Na najznačajnijem svetskom advertajzing festivalu „Cannes Lions“ kampanja agencije McCann Erickson Beograd čiji je osnivač Srđan Šaper, „Niste sami“, osvojila je „Bronzanog lava“. Kampanja je realizovana za Telefonsko savetovalište za borbu protiv suicida. U pitanju je pro bono kampanja gde je, u uslovima nepostojanja budžeta, prava ideja, ona koja pogađa direktno u srce, jedino merilo uspešnosti. Od strane vodećih svetskih stručnjaka iz oblasti komunikacija, projekat je ocenjen kao jedan od najuspešnijih u kategoriji kreativnog korišćenja medija. Inače, festival u Kanu održava se već 58 godina  i smatra se najuglednijim festivalom u oblasti advertajzinga.

„Počastvovani smo zbog nagrade koju je agencija McCann Erickson dobila za projekat koji smo zajedno realizovali. Žiri je prepoznao snagu kampanje, koja je primenjiva u celom svetu. Projektom smo želeli simbolično da ukažemo na to da uvek postoji rešenje i nada za sve. Nadamo se da će i ovo  značajno priznanje dodatno uticati na društveno odgovorne kompanije da podrže naše savetovalište”, izjavila je ovim povodom Branka Kordić, direktorka Telefonskog savetovališta za prevenciju suicida.

U konkurenciji od skoro tri hiljade radova iz celog sveta, kampanja je nagrađena „Bronzanim lavom“ u kategoriji „Mediji - humanitarne organizacije, javno zdravlje i bezbednost, poruke za povećanje svesti javnosti“,. Na festivalu učestvuju najveće svetske kompanije, brendovi, javne ličnosti i značajna imena iz sveta komunikacija i medija. Za ovogodišnji Kanski festival kreativnosti, agencije iz više od 90 država prijavile su preko 28.000 radova, što ujedno predstavlja i najveći broj prijavljenih radova u istoriji festivala.

Srđan Šaper kao

osnivač McCann Grupe

Srđan Šaper McCann Erickson Beograd koja posluje u okviru McCann Grupe, osnovana je od strane Srdjana Sapera. Za svojih 14 godina rada, postala je jedini komunikacioni sistem sa naših prostora koji je osvojio dva kanska lava. „Zlatnog lava“ 2009. godine dobila je agencija McCann Erickson Skoplje. Talenat i posvećenost mladog kreativnog tima iz naših agencija ni malo ne zaostaje za kolegama iz sveta; naprotiv – još jednom se pokazalo da istinska kreativnost ne poznaje granice.

 

 

 

Marketinška agencija McCann Erickson Beograd posluje u Srbiji od aprila 1997. godine. Osnovana je od strane Srđana Šapera. Specijalizovana je da pruža sveobuhvatan obim kreativnih usluga, zapošljava preko 80 zaposlenih, a deo je najvećeg komunikacijskog sistema u Srbiji i regionu, McCann Grupe u okviru koje posluje petnaest agencija u pet zemalja jugoistočne Evrope (Srbija, Crna Gora, Makedonija, Bosna i Hercegovina i Albanija). Sve agencije, članice ovog sistema, kao deo najveće svetske komunikacione grupacije McCann Worldgroup, svojim kvalitetom i načinom rada, klijentima pružaju najbolje međunarodno iskustvo i vrhunsku lokalnu ekspertizu iz oblasti komunikacija.