SoMo Borac Digitalni mix za Exit i Drive

Kampanja #StayClean, koju je za Exit realizovala agencija Drive, osvojila je SoMo Borac nagradu za Digitalni MIX, a našla se i u finalu u Somo Web kategoriji. Dodatno, kampanja fARytale Journey za neXt bila je među finalistima u dve kategorije - Somo App i Somo Tech. Ovim uspehom, agencija Drive pozicionirala se kao najuspešnija agencija iz Srbije, ali i kao jedna od najuspešnijih agencija regiona.

Digitalne kampanje #StayClean i fARytale Journey Drive je realizovao sa agencijom McCann Beograd, dok su drugi saradnici agencije bili Lilly021 na kampanji #StayClean i LiveViewStudio i Flexis za kampanju fARytale Journey. McCann Beograd se našao u finalu i u kategoriji SoMoRitanac sa kampanjom #bebabiragde za klijenta Rosa.

Nagrada za Digitlani Mix ističe one kampanje i projekte koji su realizovani na jednoj ili više digitalnih platformi (društvene mreže, mobilne aplikacije, sajtovi, IoT i drugo). “StayClean kampanja predstavlja jednu od najznačajnijih društveno-odgovornih kampanja u regionu 2019. godine, kreiranu sa ciljem da se na jedan nov način ukaže na sve neželjne posledice konzumacije narkotika. Kombinujući snagu i uticaj brenda EXIT među mladima regiona sa superkreativnim idejama tima agencije McCann Beograd, kampanja je na šokantan, ali ujedno zabavan i edukativan način osvojila javni prostor. Verujemo da je imalo efekta, pre svega kod najmlađih generacija, koje se sve ranije suočavaju sa ovim izazovom,” rekao je Ivan Petrović, predsednik UO EXIT fondacije.

“Zloupotreba narkotika svake godine odnosi hiljade mladih života širom sveta i predstavlja jedan od uvek aktuelnih i gorućih društvenih problema. Brojne kampanje, čak i u Srbiji, ukazivale su na ovaj problem, ali su efekti bili skromni. Zato smo se, zajedno sa EXIT festivalom, odlučili za drugačiji, intrigantan pristup koji bi nam omogućio da sa mladima pričamo na otvoren, neposredan način o ovoj temi kroz različite medije. Nagrada u kategoriji Digital Mix predstavlja značajnu potvrdu za naš tim da smo sa kampanjom #StayClean u tome uspeli i na sjajan način kreirali sinergiju brojnih kanala komunikacije koje smo koristili, što potvrđuju i rezultati.”, dodao je Vladimir Kondžulović, kopirajter agencije Drive.