Relja Jović se posle nekoliko godina vraća u tim I&F McCann Grupe na poziciju Chief Digital Officer. Relja će biti zadužen za agencije Drive u svim zemljama u kojima posluju ili će poslovati, kao i za ukupnu digitalnu transformaciju I&F McCann Grupe.
"Veoma sam uzbuđen što ću biti u prilici da iskustvo koje sam stekao na Bliskom Istoku podelim sa fenomenalnim ljudima koji rade agencijama u 12 zemalja, i što ćemo svi zajedno našim klijentima i partnerima ponuditi savremene digitalne komunikacijske usluge, ali i predvoditi njihove biznise kroz izazovan proces digitalne transformacije", kaže Relja.
Relja je četiri godine radio u I&F McCann Grupi na poziciji direktora MRM Worldwide, pre nego što je odlučio da svoje veliko digitalno znanje i menadžerske veštine oproba u inostranstvu. U Jordanu, u agenciji Wunderman-Menacom, koja zapošljava 170 profesionalaca i posluje na teritoriji celog Srednjeg istoka, bio je regionalni direktor i fundamentalno doprineo njenom brzom razvoju u najveću digitalnu agenciju u tom delu sveta.
Relja ima veliko iskustvo u radu sa internacionalnim timovima, dubinski poznaje strateške procese i zajedno sa kolegama iz agencija Drive, UM, Initiative i McCann radiće na daljoj integraciji i digitalizaciji i razvoju inovativnih usluga.