U Beogradu su se sastali regionalni direktori IPG Mediabrands agencija koje posluju u jugo istočnoj Evropi, medijskih agencija UM i Initiative, kao i digitalne agencije Drive. Glavne teme sastanka bile su dalji razvoj agencija, trendovi, digitalizacija, implementacija najnovijih alata, edukacija zaposlenih i razmena iskustva.
"Izuzetno mi je zadovoljstvo da smo u konstruktivnoj atmosferi otvoreno razgovarali i razmenili iskustva iz svih segmenta poslovanja. Cilje je bio da se detaljno upoznamo sa svim izazovima sa kojima se suočavamo i koje nas očekuju na svakom pojedinačnom tržištu, kao i regionu kao celini. U vreme učestalih promena u medijskoj, naročito digitalnoj sferi, naš imperativ je da klijentima uvek pružimo superiornu uslugu i visoko kvalitetan proizvod koji svakodnevno obezbeđuje tim kompetentnih, talentovanih i motivisanih zaposlenih, koji su naša najveća snaga. Uveren sam da ćemo u svim namerama uspeti, jer je i ovaj sastanak još jednom potvrdio da poslujemo na osam tržišta, ali kao jedinstven tim" kaže Darko Lukić, izvršni direktor Mediabrands agencija za jugo istočnu Evropu.
I&F McCann Grupa jedan je od vodećih komunikacionih sistema koji 20 godina uspešno posluje u 12 zemlja jugo istočne Evrope i nordijske regije. Naš posvećen tim čini 600 talentovanih profesionalaca, koji svakodnevno sarađuju na integraciji marketinških kampanja, promotivnih aktivnosti, organizaciji događaja, dizajnu, planiranju i zakupu medijskog prostora, PR, produkciji, komunikaciji u oblasti zdravstva, kreiranju TV sadržaja,kao i na svim formama digitalnog marketinga. Agencije koje posluju u okviru I&F McCann Grupe deo su McCann Worldgroup (www.mccannworldgroup.com),jedne od najvećih svetskih agencijskih mreža,osnovane 1902.godine koja posluje u više od 120 zemalja sveta, i u vlasništvu je Interpublic Group (IPG) (www.interpublic.com) sa sedištem u Njujorku.