PRVI PLETENI COCA-COLA BILBORD NA SVETU!

PRVI PLETENI COCA-COLA BILBORD NA SVETU!

Sarma ili pasta? Vinjak ili prošeko? Goblen ili grafika? Opanci ili baletanke? A zašto ne i jedno i drugo? Da li globalno isključuje loklano, i mogu li tradicionalno i moderno da idu ruku pod ruku?
Odgovor na gore navedena pitanje dala je nova kampanja McCann Beograd za brend Coca-Cola koja je umesto „versus“ pomirila štampni i ručno pleteni odnosno tkani bilobord. Uzbudljivi projekti nastaju kada se prepletu naizgled nespojive kategorije u čemu su uspeli kreativci agencije McCann Beograd osmišljavajući ovu kampanju. Svetski poznati brend čiji logo zna cela planeta, još jednim primerom pokazuje da biti veliki znači prepoznati prave kulturne i lokalne vrednosti.

PRVI PLETENI COCA-COLA BILBORD NA SVETU!

“Ukusi, teksture, boje, mirisi i predeli ove kampanje daju nam jedinstveni osećaj – osećaj pripadnosti i pokazuju kako jedan ikonični svetski brend može i želi da učestvuje u promociji i očuvanju lokalnog kulturnog nasleđa” kaže Dubravka Petrović, Associate Creative Director agencije McCann Beograd.

Kampanja je odličan primer kako mediji mogu da se koriste na inovativan i nekovencionalan način, a istovremeno kreativan i dobro osmišljen. Mediji mogu “kreativno” da se koriste na više načina, od korišćenja postojećih kanala na neuobičajen način, izmišljanja novih formata, ili najefikasnije kombinovanjem različitih kanala i formata čime se dobija idealan miks. Ova kampanja predstavlja uspešan primer korišćenja klasičnog kanala kao što je bilbord sa nestandardnim formatom pletenog, odnosno tkanog bilborda.

PRVI PLETENI COCA-COLA BILBORD NA SVETU!

Vuneni bilbord sa prepoznatljivim motivima zlatiborskih pašnjaka, vajata, borova i jela, prvi je, ali ne i jedini ručni rad ovog formata. Posle pletenog očekuje nas, na pirotskim razbojima, ručno tkani bilbord. Iz pirotskih ornamenata žabica i zmajeva, kako se još nazivaju pirotske šare i ispod rascvetanih bordura štrikane verzije proviruje Coca-Cola logo sa nožem i viljuškom. Realizaciju projekta pomogle su zlatiborske pletilje Mira Lekić, Nena Hodak i Olivera Savić koje su bilbord skoro dva meseca plele i vezle tradicionalnom tehnikom, a po nacrtu dizajnerki Lidije Milovanović i Kristine Jovanović.

Rukom rađeni bilbordi su živopisna najava velikog Coca-Cola gastronomskog serijala koji otkriva i oživljava ne samo drevne zanate već i stare skoro zaboravljene recepte sakupljene sa sve četiri starne Srbije. Serijal od 12 epizoda “Nezaboravni ukusi Srbije” provešće kroz autentične kuhinje vrednih žena koje znaju kako se prave izvorna samsa, belmuž, šufnudle, bulgur i mnogi drugi srpski specijaliteti. Coca-Cola ovim serijalom predstavlja tradicionalnu, ali i u modernu verziju jela prilagođenu današnjem tempu života.

Originalni članak objavljen je na: https://marketingmreza.rs/je-taj-osecaj/

I&F McCann Grupa jedan je od vodećih komunikacionih sistema koji 20 godina uspešno posluje u 12 zemlja jugo istočne Evrope i nordijske regije. Naš posvećen tim čini 600 talentovanih profesionalaca, koji svakodnevno sarađuju na integraciji marketinških kampanja, promotivnih aktivnosti, organizaciji događaja, dizajnu, planiranju i zakupu medijskog prostora, PR, produkciji, komunikaciji u oblasti zdravstva, kreiranju TV sadržaja,kao i na svim formama digitalnog marketinga. Agencije koje posluju u okviru I&F McCann Grupe deo su McCann Worldgroup (www.mccannworldgroup.com),jedne od najvećih svetskih agencijskih mreža,osnovane 1902.godine koja posluje u više od 120 zemalja sveta, i u vlasništvu je Interpublic Group (IPG) (www.interpublic.com) sa sedištem u Njujorku.