Društveno odgovorna kampanja „Hvala, doktori!“, proaktivni projekat I&F Grupe realizovan u saradnji agencija McCann Beograd i UM Beograd, dobitnik je posebnog priznanja za društveno odgovornu kampanju u okviru manifestacije „Izuzetne ličnosti 2020“
Manifestaciju je deveti put zaredom organizovala agencija Fabrika, sa kontinuiranim ciljem promocije društvene odgovornosti i isticanja ličnosti koje se izdvajaju svojim autentičnim i pozitivnim stavom prema životu i radu, a koje su uzor mladima.
„Čast nam je što je kampanja „Hvala vam, doktori” širom sveta prepoznata kao simbol podrške herojima današnjice – medicinskim radnicima, za koje borba protiv pandemije ne jenjava već skoro godinu dana. Svet se promenio. Ovo priznanje je još jedna pohvala za naše timove i poslovne i medijske partnere u Srbiji i Adriatik regionu,” rekla je Katarina Pribićević, direktorka strateškog planiranja, McCann Beograd, koja je u ime agencijskih timova primila nagradu na jučerašnjoj dodeli.
Kampanja je kroz seriju vizuala na društvenim mrežama i bilbordima, koje su medijski partneri ustupili, predstavila doktore kao superheroje današnjice. Za manje od 24 sata, kampanja je obišla svet uz neverovatan odjek javnosti i samih zdravstvenih radnika na svim meridijanima. Ovom priznanju prethodile su EPICA, UEPS, BalCannes, Kaktus i ACT Responsible nagrade i priznanja.