„Sve zacrtane ciljeve smo ostvarili, a ključ uspeha leži u našim dugogodišnjim partnerstvima sa klijentima“
Završetak kalendarske i poslovne godine je i ovog puta povod da sa vodećim ljudima iz advertajzing, medijskih i PR agencija porazgovaramo o postignutim ciljevima u prethodnoj godini, planovima za 2022. godinu, kao i o „faktoru okruženje“, u kojem te iste planove treba realizovati. Ovoga puta čast je pripala Jeleni Jazić, Managing Director-u agencije Mccann Beograd…Razgovor vodio Nenad Danilović
Kako je za vašu agenciju protekla 2021. godina? Koji su značajni projekti i aktivnosti koje je vaša agencija sprovela tokom ove godine koja je na izmaku?
– Godina za nama je bila vrlo dinamična i pomalo neuobičajena. Sve zacrtane ciljeve smo ostvarili, a ključ uspeha leži u našim dugogodišnjim partnerstvima sa klijentima. Kad kažem da je pomalo neuobičajena, mislim pre svega na samo tržište na kome u ovoj godini nije bilo značajnijih pomeranja tj. skoro da ih nije ni bilo, što nije pravilo u našoj industriji.
Radili smo jako puno projekata koji su ostvarili dobre poslovne rezultate za naše partnere. Kreirali smo prvu Insta seriju za Next Joy koja je naišla na fantastičan odziv među tinejdžerima. Tempo back to school doneo nam je partnerstvo sa našim poznatim influenserima koji su za nas kreirali brand Hyper.
Lansirali smo i Maxi pčelicu koja je poprilično doprinela odličnim prodajnim rezultatima, a mi smo napravili razliku jer smo prvi brendirali akcijsku ponudu na vrlo konkurentnom tržištu. Repozicionirali smo Maxi brend pod novim sloganom Tako Dobro, Tako Maxi i za kraj godine lansirali novogodišnju kampanju koja nas poziva da svaki dan učinimo nešto dobro i pomognemo domovima za stare kupovinom Premia ruske salate.
Za Erste banku smo se bavili pitanjem osnaživanja žena pa smo kreirali kampanju koju je realizovala isključivo ženska ekipa, a koje se bavi ženama sa ne tako tipičnim zanimanjima.
Ovih dana smo sa MasterCard-om lansirali projekat na koji smo jako ponosni. Reč je o projektu Superhero za koji smo zajedno sa našim klijentom kreirali platformu za doniranje kako bi omogućili NURDORu dugoročno rešenje za finansiranje projekata. Ovih dana na platformi se može kupiti posebno dizajnirana kolekcija odeće čijom kupovinom donirate NURDOR. Pored toga, na platformi se može vrlo lako izvršiti donacija i uplatom iznosa koji neko želi da donira putem kartice.
Kako ocenjujete ovu poslovnu godinu u industriji tržišnih komunikacija? Koja su najznačajnija poslovna iskušenja sa kojima ste se susreli u ovoj poslovnoj godini?
– Kao što sam već napomenula, u ovoj godini nije bilo značajnih promena na našem tržištu. Činjenica je da je godina svakako bila bolja nego prethodna jer smo naučili da živimo sa pandemijom pa su neke grane industrije koje su bile jako pogođene prethodne godine počele da se oporavljaju. Tu najpre mislim da promocije, evente, kulturna dešavanja…
Kakva su Vam očekivanja za 2022. godinu u pogledu poslovnih uslova u industriji tržišnih komunikacija? Imate li nekih značajnijih planova za narednu godinu a koje možete predstaviti javnosti?
– Očekujemo da će sledeća godina svakako biti bolja jer se mnogo toga polako stabilizovalo ove godine pa je prirodno da očekujemo i veći rast.
Mi uvek sami sebi postavljamo izazove jer želimo da svake sledeće godine budemo još bolji pa možete očekivati dosta zanimljivih projekata.
Poželite nešto svojim klijentima i svim budućim oglašivačima u 2022. godini
– Našim partnerima i timovima u agenciji želim naravno dobro zdravlje i još bolju međusobnu saradnju, a celoj našoj industriji što više dobrih ideja koje imaju snagu da menjaju svet.
Izvor: Advertiser Serbia