Clear Channel je u novembru pokrenuo svoje tradicionalno takmičenje „Lokalni heroji“ za 2021. godinu.
Prema Clear Channel-u, ove godine su dobili rekordan broj visokokvalitetnih prijava od posvećenih agencija koje su promovisale „njihovu“ dobrotvornu organizaciju. Drugim rečima, nije bilo lako izabrati pobednika, ali je kampanja „U poseti prijatelju sa psom“, koju je McCann napravio kreirao za Crveni krst, izvukla je najdužu slamku.
Suverena mera protiv usamljenosti
Usamljenost je odavno istaknuta kao „savremena bolest ljudi“. Nakon skoro godinu dana drastičnih mera za stagnaciju pandemije COVID-19, ona nije postala manje raširena. Naprotiv. Međutim, suverena mera protiv usamljenosti je kontakt sa životinjama.
Istraživanje je donelo nedvosmislene zaključke: Bliski kontakt sa životinjama pozitivno utiče na zdravlje, kako fizički, tako i mentalno. Ne samo da smanjuje stres, snižava krvni pritisak i suzbija depresiju, već druženje sa četvoronožnim prijateljem može zadovoljiti čovekove potrebe za toplinom, udobnošću i negom.
Godina besplatnog OOH oglašavanja
Jedna organizacija koja je ovo pitanje shvatila ozbiljno je Norveški crveni krst. Njihov projekat „U poseti prijatelju sa psom“ uz dobru pomoć lanca prodavnica kućnih ljubimaca Musti, sa radošću doprinosi svakodnevnom životu ljudima kojima je očajnički potrebna. Danas u bazi ima oko 600 dobrovoljaca sa svojim psima koji posećuju ljude nedeljno. Zajedno sa agencijom McCann Oslo, predali su nenadmašnu prijavu za takmičenje "Lokalni heroji". Kao pobednik takmičenja, Norveški crveni krst i „U poseti prijatelju sa psom“, dobiće godinu dana besplatnog reklamiranja na otvorenom na svim digitalnim površinama Clear Channel-a.
- Za Crveni krst i „U poseti prijatelju sa psom“ mnogo znači pobeda na ovom takmičenju.
"Uvek nam je potrebna vidljivost i na taj način regrutujemo nove volontere. Ova vidljivost će dovesti do toga da još više ljudi poseti volonterski centar sa svojim četvoronožnim nepresušnim izvorom radosti", kaže Kristin MacBeath iz norveškog Crvenog krsta.
Za McCann je ovo već najbolja poslastica godine, smatraju Kim Amundsen, Atle Mosling i Pia Østen.
"Mnogo znači pobediti kada možemo da pomognemo Crvenom krstu da dosegne još više ljudi kojima je potrebna šapa i toplo krzno za maženje. Mnogo je onih kojima je to zaista sada potrebno. Veliko hvala žiriju i Clear Channel-u takođe, za podršku Crvenom krstu i kampanji „U poseti prijatelju sa psom“. Ponosno mašemo repom. "
O lokalnim herojima
"Lokalni heroji" je kreativno takmičenje u kom se agencije, studenti i drugi zainteresovani za oglašavanje, medije, odnose sa javnošću i komunikaciju takmiče za prostor za oglašavanje na digitalnim površinama Clear Channel-a u korist dobrotvorne organizacije koja doprinosi društvu u Norveškoj. Vrednost osvojenog oglasnog prostora odgovara vrednosti od dva miliona norveških kruna.
Izvor: https://bit.ly/3p3oF6g