#Neželjena najbolja u kategoriji radova koji čine da svet bude bolje mesto

Prve Eurobest nagrade za timove McCann Podgorica i McCann Beograd

 

Eurobest, kao jedan od najvažnijih advertajzing festivala, donosi nove nagrade za #Neželjenu, kampanju koju su za NVO Centar za ženska prava realizovale McCann agencije u Podgorici i Beogradu, uz podršku medijske agencije UM Podgorica. Nakon nagrada osvojenih na festivalima Golden Drum, Epica i SEMPL, sa Eurobesta stižu i GLASS The Award for ChangeGRAND PRIX FOR GOOD i bronza u kategoriji Entertainment, Use of Original Composition for a Brand or Campaign.

Nagrađeni projekat možete pogledati ovde: www.youtube.com/watch?v=LYpkbzsjsCg

“Nagrade predstavljaju ogroman podstrek i motivaciju da nastavimo da dekonstrušemo predrasude prema ženama i da se borimo za pravednije i bezbjednije društvo za žene, a samim tim -  za sve. #Neželjena je najmanje priča o selektivnim abortusima, a mnogo više priča o jednakosti, budućnosti i slobodi. To nije priča samo Crne Gore, ona je univerzalna i zato treba da putuje dalje u svijet. Ovo je način da to postignemo i zato smo veoma zahvalne na podršci koju ste joj pružili dodijelivši nam ovu nagradu”, rekla je Maja Raičević, izvršna direktorka NVO Centar za ženska prava.

Sandra Vujović, kreativna direktorka McCann Podgorica dodaje: “Za mene Neželjena nije kampanja. Ona je dobra, divna, hrabra i odvažna djevojčica koja iskrenošću i snagom svojih emocija mijenja cijelo jedno društvo, učeći nas da ništa nije nemoguće. Mislim da je upravo to ono šta svi prepoznaju i što nikoga ne ostavlja ravnodušnim. A to potvrđuju i nagrade u kategorijama Gran Prix for Good i Glass for Change. Teško je opisati količinu ponosa na timski duh naših agencija i divnih ljudi iz NVO Centar za ženska prava, a koju trenutno osjećam. Čestitam timovima na svemu što je #Neželjena postigla tokom proteklih godinu dana!”

“Veoma sam ponosna na uspeh naših agencija i timova i projekat koji smo više od godinu dana vodili sa ljubavlju i strašću. Grand Prix for Good i GLASS: For Change su zaista prestižne nagrade na najvažnijem evropskom festivalu kreativnosti i predstavljaju ne samo satisfakciju za rad na kampanji nego i podstrek za buduće poduhvate”, rekla je Jana Savić Rastovac, kreativna direktorka agencije McCann Beograd.

Kampanja #Neželjena do sada je osvojila sledeće nagrade: Golden Drum Adriatic za najbolji projekat u regionu, zlato u kategoriji Reach i srebro u kategoriji Craft na festivalu Golden Drum, bronzu u  kategoriji Događaji na dodeli Epica Awards, kao i zlato u kategoriji Innovative Use of the Communication Channel na SEMPL festivalu.

Festival Eurobest od 1988. godine prepoznaje velike ideje i dobitnike pozicionira među kreativnu elitu. Na ovoj smotri kreativnosti najviše pažnje obraća se na kampanje koje su dale rezultate, unele inovacije, podigle kriterijume kreativne izvedbe i slično.