Ove godine je šezdeset peti po redu Cannes Lions festival trajao kraće i, prema mišljenju mnogih bio je znatno "tiši", ali ga je i ove godine posetio veliki broj ljudi čije je ime dobro poznato svetskoj advertajzing industriji. Istovremeno, događaj je bio sjajan povod za okupljanje McCann kreativaca iz Centralne i Jugoistične Evrope, koji su nam pomogli da prenesemo utiske sa najvažnijih razgovora, panela, predavanja i prezentacija.
O utiscima sa festivala čitali smo u izveštajima koje su ekskluzivno za MediaMarketing pripremile Sandra Vujović, kreativna direktorka McCann Podgorica, i Jana Savić Rastovac, kreativna direktorka McCann Beograd.
I&F McCann Grupa jedan je od vodećih komunikacionih sistema koji 20 godina uspešno posluje u 12 zemlja jugo istočne Evrope i nordijske regije. Naš posvećen tim čini 600 talentovanih profesionalaca, koji svakodnevno sarađuju na integraciji marketinških kampanja, promotivnih aktivnosti, organizaciji događaja, dizajnu, planiranju i zakupu medijskog prostora, PR, produkciji, komunikaciji u oblasti zdravstva, kreiranju TV sadržaja,kao i na svim formama digitalnog marketinga. Agencije koje posluju u okviru I&F McCann Grupe deo su McCann Worldgroup (www.mccannworldgroup.com),jedne od najvećih svetskih agencijskih mreža,osnovane 1902.godine koja posluje u više od 120 zemalja sveta, i u vlasništvu je Interpublic Group (IPG) (www.interpublic.com) sa sedištem u Njujorku.