Jovana Petrović, Head of Regional Connection Planning and Digital u UM Beograd, i Nina Jocić, Head of Online Media u UM Zagreb, učestvovale su na Google Executive Summit-u u Kaliforniji.
Jovana i Nina posetile su San Francisko u Kaliforniji povodom održavanja Google Adriatic Executive Summit 2019. Google im je bio sjajan domaćin i ovom prilikom im je pruženo zaista jedinstveno iskustvo posete Googleplex-u, što zapravo predstavlja centralu same korporacije Google. U pitanju je kampus od oko 190, 000 m2 u kome je zaposleno između 5,000 i 6,000 ljudi.
Nina i Jovana su na jedinstven način osetile atmosferu čuvene Google office kulture, ali i čule šta Google eksperti smatraju bitnim za organizacionu klimu i šta smatraju uopšte zdravom kulturom u jednoj poslovnoj organizaciji.
Nekoliko Google predavača je u (klasično) vrlo atraktivnom maniru pružilo Google viđenje šta je budućnost marketinga, gde leži znanje i prilika za Brand, a zapravo svi su se složili oko jednog: podaci koje Brand ili uopšte jedna poslovna organizacija prikupljaju i koriste na pametan način daje nam priliku da budemo snažno kompetitivni na tržištu i izmerimo učinak poslovanja. Dakle, suština su Data - podaci.
Drugi dan imale su priliku da učestvuju u radionici na čuvenom Stanford Univerzitetu, “Cultural rituals for future-ready organizations @Stanford”. Odlazak na Summit bio je vredan momenat za upoznavanje ljudi iz industrije, sretanje sa onima koje već poznaju, otkrivanje novina i uviđanje kako funkcioniše digitalni ekosistem koji kreira Google, jer je ta organizacija za Srbiju do skoro bila distancirana i dostupna jedino preko online support formulara.