Nagrada MIXX za UM Zagreb

Na ovogodišnjem takmičenju MIXX Awards Croatia agencija UM Zagreb dobila je nagradu u kategoriji Cross-Media Integration Campaign za “Opjevani junaci” realizovanu za Zagrebačku pivovaru (brand Ožujsko pivo).

Cilj projekta bio je da se osmisli nadogradnja društveno odgovorne kampanje Ožujskog piva i omogućiti građanima širom Hrvatske da zahvale običnim ljudima koji su u 2020. godini pokazali svoje junaštvo pomažući drugima u nevolji, te na temelju toga kreirati trag, večnu uspomenu na plemenita dela znanih i neznanih junaka.

Brief koji je agencija dobila je da Zagrebačka pivovara želi još više da doprinese zajednici i nastavi s CSR aktivnostima, zbog čega je predloženo, u saradnji s partnerima, da projekat bude nadogradnja nečega što je tada svima bilo potrebno na nekom ljudskom, emocionalnom nivou. Agencija UM Zagreb s partnerima se zapitala: zašto neopjevani junaci moraju biti neopjevani? Zašto ne pružiti ljudima priliku da opevaju sve one koji su im pomogli u teškim trenucima i pokazali junaštvo, zatim zajedno kreirati trajan podsetnik na veličinu ljudskog duha kojoj smo bili svedoci u 2020. godini?

Kampanja je realizovana tako da su pojedinci mogli da napišu stihove u čast onima koji nesebično pomažu drugima u nevolji. Odabrani najbolji stihovi pretočeni su u pesmu “Junaci” koju je otpevala poznata pevačica Vanna kao izraz zahvalnosti svim junacima – doktorima, vatrogascima, alpinistima, i drugima. Ujedno su u najvećim hrvatskim gradovima oslikani murali koji svakodnevno podsećaju ljude na prave junake među nama.

Kao medijskoj agenciji u ovom projektu izazov je bio napraviti kampanju kojom ćemo podstaći javnost da napiše stihove, a potom da i sama pesma dopre do što šireg broja ljudi. Kada ceo tim uživa u radu na projektu, u ovom slučaju kampanji sa jednim plemenitim ciljem, to daje dodatnu motivaciju i onda je odgovor na medijske izazove zadovoljstvo. Kampanja je bila izuzetno uspešna, ali u tom trenutku niko nije mogao pomisliti da će nam doneti nagradu. Dobiti priznanje za svoj rad uvek laska, ali osvojiti MIXX nagradu koja je potvrda kolega i/iz industrije znači da ste učinili zaista nešto zakon!” ističe mladi član tima Emanuela Švraka Online Media Account Manager UM Zagreb.

Dobiti priznanje za svoj rad od kolega iz industrije uvek pokazuje da radite nešto dobro. U ovim vremenima krize i pandemije se pokazalo da je hrvatska oglašivačka industrija ipak najjača kada je teško, pa je tako ove godine u konkurenciji za Mixx nagrade bilo preko 80 vrhunskih radova. Samim tim, u velikoj konkurenciji istaći se kao agencija s jednim pobedničkim radom i jednim finalistom daje ovoj nagradi još veći značaj. Osećaj je odličan, ali smo dobili i veliku motivaciju da nastavimo da radimo na medijskim strategijama i kampanjama koje će činiti pozitivnu razliku ne samo na poslovnim rezultatima naših klijenata, nego i u celom društvu – baš kako je to učinila i pobednička kampanja “Opjevani junaci”.” Ističe Ivan Brozović Head of Online Media UM Zagreb.

Kampanja je realizovana u saradnji s agencijom Degordian (digitalna kreativa i web development) gde je UM Zagreb bio medijska agencija zadužena za medijsku strategiju i kampanju. Nagrade MiXX dodeljuju se najkvalitetnijim radovima hrvatske komunikacijske industrije i ove godine dodeljene su jedanaesti put po redu.

Pesmu koja je obeležila vrhunac ovog projekta možete pogledati:

https://youtu.be/9Rn-CyifVq4