
Business Development director media operations SEE I&F McCann Grupa
Pojava pametnih telefona pre osam godina uticala je na ostale uređaje da se promene i prilagode, ali i na same medije i našu komunikaciju s potrošačima. Mediji su postali personalizovani, interaktivni, a brendovi imaju više mogućnosti da postanu deo našeg života.
Četiri ključna trenda uticaće na to kako se brendovi percipiraju i koliko su uspešni u komunikaciji s potrošačima.
Brendovi treba da se pomere od tradicionalnog customer servicea: komunikacija s potrošačima postaće još više personalizovana.
Dođite do potrošača na kom god da je uređaju: TV je i dalje glavni medij, ali sve više potrošači se sa TV ekrana sele na druge uređaje na kojima gledaju ono što žele i kada žele. Prime time više nije na TV-u, on je sada i na YouTubeu, na različitim aplikacijama koje koristimo... Ovo stvara nove vidove oglašavanja.
24/7 s potrošačem: gde god da su potrošači, pratite njihovo kretanje, ponašanje, ponudite im odgovarajući sadržaj, spojite realnu kupovinu s njihovim on-lajn iskustvom.
Učinite svoju reklamu takvom da je nemoguće preskočiti je i ne videti: medijsko izobilje ima i svoju "cenu". Blokiranje reklama sve je češće. Suptilna komunikacija i mogućnost da se potrošaču ponudi ono što želi da vidi i čuje u relevantnom trenutku jesu odgovor na to. MN
Tekst je objavljen na: http://marketnetwork.rs/management/strategija-i-hr/4684-medija-trendovi-2016
"I&F McCann Grupa" jedna je od vodećih komunikacijskih mreža u Jugoistočnoj Evropi uspešno posluje u osam zemlja: Srbiji, Makedoniji, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini, Albaniji, Hrvatskoj, Sloveniji i Bugarskoj. Međunarodnim, regionalnim i lokalnim klijentima pruža najkvalitetnija strateška i kreativna rešenja za razvoj brendova, kroz sve kanale komunikacije. Agencije koje posluju u okviru "I&F McCann Grupe" deo su "McCann Worldgroup" (www.mccannworldgroup.com), jedne od najvećih međunarodnih mreža, koja danas posluje u više od 120 zemalja sveta, sa tradicijom dugom čak 111 godina, koja posluje u sastavu "Interpublic Group of Companies" (www.interpublic.com), najstarije američke multinacionalne komunikacijske korporacije, sa sedištem u Njujorku.