McCann Zagreb najbolji u Hrvatskoj

Agencija McCann Zagreb proglašena je za najbolju agenciju u Hrvatskoj. Nagrada agencija godine dodeljena je na takmičenju Ideja X za originalne ideje koje pomeraju granice, bez obzira na vrstu medija u kojem su prikazane. Naše agencije zajedno sa našim klijentima bile su takođe uspešne i na dodeli Effie nagrada.

Tomislav Presečki, Managing Director McCann Zagreb tim povodom je izjavio: „Nagrada za „Agenciju godine" na nacionalnom festivalu oglašavanja Dani komunikacija potvrđuje da je uigrani agencijski tim potpuno posvećen ostvarenju cilja da budemo najbolja agencija u Hrvatskoj. Posebna zahvala ide i našim klijentima bez čijeg povjerenja i podrške nagrade ne bi bile moguće, a partnerski pristup pri kreiranju kampanja očito daje i odlične poslovne rezultate. Meni osobno, kao i čitavoj agenciji, ovaj je uspjeh najbolji motiv da budemo još bolji.“

Tim agencije McCann Zagreb koji je radio na pobedničkim kampanjama: Ena Lukić, Irena Deiuri Rešetar, Petra Gajica, Sandra Mrkšić, Vjekica Buljan, Luka Pervan, Žarko Kuvalja, Daniel Vuković, Saša Ivan, Iva Šimunović, Ines Kalinić, Igor Miletić, Hrvoje Škurla, Krešimir Grancarić i Sonja Zavacki Čepelak.

Pored nagrada na Ideji X, agencije McCann Zagreb i UM Zagreb osvojile su i Effie nagrade, prestižne nagrade za izvanredno i efikasno oglašavanje. UM Zagreb je osvojio Grand Prix i zlatnu Effie nagradu dok je agencija McCann Zagreb osvojila dve bronze, od toga jednu zajedno sa timom agencije UM Zagreb.

Managing Director UM-a Zagreb, Mario Lovrić, povodom ovog značajnog priznjanja kaže: „Ponosni smo što je UM Zagreb drugu godinu za redom sudjelovao u fenomenalnom timu koji je za klijenta Zagrebačka Pivovara osvojio Effie Croatia Grand Prix, te uz njega i još jedan zlatni Effie. Prvi je to puta da je jedan oglašivač obranio Grand Prix, te je samim time ovaj uspjeh ogroman. Izuzetno smo sretni i zbog brončane Effie nagrade za klijenta Coca-Cola Adria s obzirom da je to prvi dobiveni Effie za tu kompaniju u Hrvatskoj, te nam je jako drago da smo na tu nagradu osvojili zajedno s kolegama iz McCann Zagreb jer je to bio plod napornog timskog rada i odličnih ideja naših kreativaca i medijskih stručnjaka.”

Tim agencije UM Zagreb koji je radio na pobedničkim kampanjama: Goran Brkić, Ana Lovrić, Josipa Semren, Vlatka Kraljić, Željka Đurović Munjas i Maja Matić.

Vladimir Dimovski, COO McCann Adriatic, povodom osvojenih nagrada kaže: „Čvrsto verujem da svaki kvalitetno i bezrezervno uložen trud mora na kraju biti nagrađen, a ovo značajno priznanje McCann Zagrebu, za najbolju agenciju godine u Hrvatskoj, upravo je učvrstilo moje uverenje. Biti agencija godine na jednom kompetitivnom tržištu kao što je hrvatsko predstavlja veliki uspeh i izuzetno sam ponosan na ceo tim koji stoji iza ovog rezultata. Lično sam uveren koliko je vere, truda, predanosti i energije uloženo u proteklih godinu dana i koliko će nam ova nagrada značiti za naš budući rad. Naša najveća snaga jesu ljudi – oni sa kojima smo radili i radimo, ali i oni za koje radimo, i zato bih želeo da se zahvalim i našim klijentima, koji su imali sluha da nas podrže i pružili nam poverenje da zajedno možemo da ostvarimo ovakve kampanje. Još jednom svima iskreno čestitam na uspehu!”

Dodeli nagrada u Rovinju prisustvovao je i Srđan Šaper, koji je istakao da je ovo još jedna potvrda dobrog pravca kretanja u regionu u kome poslujemo već dve decenije.

„Trudimo se da naše agencije budu lokalno najbolje, ali i da zajedno čine jedan uigrani tim. Kada ljudi iz više zemalja rade zajedno to daje odlične rezultate, pomaže im i da na svom tržištu budu najbolji. Pre dve godine McCann Zagreb je postao deo našeg tima i ovako dobar rezultat dokaz je da smo postavili dobar pravac poslovanja. Naša ideja je da svuda zapošljavamo najbolje ljude, one koji su spremni da pomeraju granice i koji se ne plaše odgovornosti. Naš slogan je „snaga ljudi” i ova nagrada za najbolju agenciju je u stvari nagrada za najbolje ljude. Našem mladom tim ovo je podstrek da budu još bolji, za svoje klijente i za našu grupu u celini”, rekao je Srđan Šaper.

I&F McCann Grupa, u čijem sastavu posluju i agencije McCann Zagreb i UM Zagreb, ne zaustavlja se na uspehu u regionu jugoistočne Evrope. Prethodne godine, proširila je poslovanje na nordijske zemlje, pa sada posluje na 12 tržišta, koja obuhvataju 58 miliona stanovnika.

I&F McCann Grupa jedan je od vodećih komunikacionih sistema koji 20 godina uspešno posluje u 12 zemlja jugo istočne Evrope i nordijske regije. Naš posvećen tim čini 600 talentovanih profesionalaca, koji svakodnevno sarađuju na integraciji marketinških kampanja, promotivnih aktivnosti, organizaciji događaja, dizajnu, planiranju i zakupu medijskog prostora, PR, produkciji, komunikaciji u oblasti zdravstva, kreiranju TV sadržaja,kao i na svim formama digitalnog marketinga. Agencije koje posluju u okviru I&F McCann Grupe deo su McCann Worldgroup (www.mccannworldgroup.com),jedne od najvećih svetskih agencijskih mreža,osnovane 1902.godine koja posluje u više od 120 zemalja sveta, i u vlasništvu je Interpublic Group (IPG) (www.interpublic.com) sa sedištem u Njujorku.