Prema godišnjem pregledu prestižnog magazina „Campaign“, McCann Worldgroup Europe proglašena je za kreativnu agencijsku mrežu 2020. godine na području EMEA (Evropa, Bliski Istok i Afrika). Novi klijenti, snažan organski rast i inspirativni liderski stil oblikovali su rezultate McCann Worldgroup Europe tokom 2020. Rezultati kreativnih i strateških napora obezbedili su komercijalnu otpornost za klijente, ostvarili kreativnu efikasnost i odigrali značajnu ulogu u životima ljudi.
Među kampanjama koje „Campaign“ magazin izdvaja, ističe se platforma „Zajedno smo jači“ za kompaniju Aldi u Nemačkoj, koja je prikazala kako taj supermarket nudi posao McDonald’s-ovom osoblju koje je privremeno ostalo bez posla. Kako su frizerski saloni dugo zatvoreni, L’Oreal je predstavio ambasadorku brenda Evu Longoriu, koja je na društvenim mrežama podelila savete kako samostalno prekriti sede.
Sudije su posebno bile impresionirane brzom reakcijom ove agencijske mreže na pandemiju Covid-19, postavljanjem uvida i podataka za izgradnju jakih platformi za klijente. Istakla se i kampanja “Hvala vam, doktori”, koju potpisuje tim McCann Beograd.
“Covid-19 se nameće kao tema koja je obeležila brojne kampanje komercijalnih i društveno angažovanih brendova, što je i za očekivati. Brendovi koji žive za ljude, živeli su sa ljudima i u najtežoj godini. Tako i treba da bude. “Hvala vam, doktori” je jednostavna, a moćna kampanja, iznesena univerzalno prepoznatljivim vizuelnim jezikom. Naš cilj je bio da stavimo svoja kreativna znanja, ideje i naš zanat u službu nečega većeg, i taj cilj je u potpunosti ostvaren”, rekla je Jana Savić Rastovac, Izvršna kreativna direktorka agencije McCann Beograd.
Izvor: Campaign Magazine