McCann Sarajevo proglašen je za Agenciju godine na No Limit Sarajevo Advertising Festivalu, jedinom nacionalnom takmičenju u kreativnosti u organizaciji Media Marketinga na kojem su se, sa svojim kreativnim idejama i radovima, takmičile agencije i oglašivači iz Bosne i Hercegovine.
Prestižnu titulu – Agencija godine, McCann Sarajevo osvojio je ostvarivši najveći broj bodova u konkurenciji 74 prijavljena rada, a u saradnji sa klijentima The Coca-Cola Company, Carlsberg, Podravka, Porsche i dm drogerie markt.
“Izuzetno smo ponosni što je naš kreativni rad i proaktivni pristup ka klijentima, koji dolaze iz različitih industrija, prepoznat od strane struke i nagrađen u okviru različitih kategorija, što dovoljno govori koliko smo kao agencija u prilici ponuditi našu full service ekspertizu. Čestitam sjajnom timu McCann Sarajevo na odličnim radovima i zasluženim nagradama, kao i kolegama iz UM Sarajevo sa kojima smo sarađivali na čak četiri nagrađene kampanje, što je dodatno pokazatelj da timskim radom možemo da kreiramo i realizujemo projekte koji su na našem tržištu relevantni, zapaženi i hvaljeni“, istakla je Vesna Vlašić, direktorka McCann Sarajevo i dodala: „Naše zadovoljstvo je još veće zbog činjenice da su klijenti sa kojima uspješno kreiramo komunikaciju također nagrađeni i neizmjerno mi je zadovoljstvo čestitati The Coca-Cola Company, koja je proglašena za Oglašivača godine.“
Osim ove specijalne nagrade, McCann Sarajevo i agencija UM Sarajevo, članice I&F Grupe, osvojile su još 14 nagrada u pojedinačnim kategorijama: dva zlata, četiri srebra i osam bronzi. U kategoriji OOH oglašavanja zauzeli su tron za sva tri prva mesta zahvaljujući kampanjama realizovanim za klijenta The Coca-Cola Company, gde je UM Sarajevo osvojio zlato za kampanju Stars are here, a McCann Sarajevo srebro za kampanju Sprite Icy Cactus i bronzu za kampanju Fanta Zero.
Vladimir Dimovski, CEO McCann Adriatic, rekao je: „Nakon uspeha McCann agencija u Adriatic regionu na kreativnim festivalima tokom prethodne godine, novu započinjemo proglašenjem McCann Sarajeva za Agenciju godine u BiH na jedinom nacionalnom festivalu koji se nakon deset godina ponovno organizuje kako bi pomogao oporavak kreativne i oglašivačke industrije i promovirao izvrsnost struke prema standardima priznatim u cijelom svijetu. Pozdravljamo ponovno oživljavanje festivala, a iznimno nas raduje ova specijalna nagrada, kao i sve koje su u kategorijama osvojile agencije McCann i UM Sarajevo. Svaki naš uspjeh na pojedinačnim tržištima, doprinosi uspjehu naše Grupe koja počiva na snazi ljudi.”
Osim navedenih priznanja McCann i UM Sarajevo osvojili su i nagrade u kategorijama: digital (srebro za Community Management za klijenta Podravka i bronza za projekat Za više košarke, Carlsberg BiH), događaji (bronza za 3. dm žensku utrku, dm drogerie markt BiH, i bronza za promociju Porsche Carrera 911, Porsche BiH), direct (zlato za Somersby Brew&Serve, Carlsberg BH, srebro za Ko ima duži Evropom kruži, Carlsberg BH, Tuborg Night Bus, Carlsberg BH), društveno odgovorne kampanje (srebro za Olimpija –Podržimo život beba rođenih prije 37. sedmice, The Coca-Cola Company), integrisane kampanje (bronza za Stars are here, The Coca-Cola Company) video (bronza za Olimpija –Podržimo život beba rođenih prije 37. sedmice, The Coca-Cola Company), slika (bronza za Ko ima duži Evropom kruži, Carlsberg BH).
Svečana dodela nagrada održana je sinoć, u sarajevskom Brew Society Imperialu, a radove objavljene u 2018. i 2019. godini takmičari su mogli prijaviti u deset kategorija: video, slika, zvuk, dizajn, OOH, digital, događaji, direct (direktna komunikacija), društveno odgovorne kampanje i integrisane kampanje.