McCann proglašen za najefektivniju agencijsku mrežu na globalnom i evropskom nivou

McCann Worldgroup proglašen je za najefektivniju kreativnu agencijsku mrežu u 2018. godini prema globalnom Effie Indeksu.

Uspeh McCann Worldgroup na globalnom i evropskom nivou još jedan je u nizu uspeha McCann agencija u proteklom periodu. Ova priznanja temelje se na preciznim i jasnim merilima, i najbolji su pokazatelj da se ulaganje u marketing isplati. Efektivnosti McCann mreže značajno su doprinele i agencije McCann Beograd I McCann Zagreb osvajanjem Effie nagrada na lokalnim takmičenjima.

"Effie nagrade prepoznaju ono što je najvažnije u marketingu, a to je da su vaše kampanje efektivne i da ostvaruju rezultat. To je srž našeg posla, timskog rada koji podrazumeva dobro strateške planiranje, kreativni rad i ostvarene poslovne rezultate za naše klijente. Mi pomažemo brendovima da imaju relevatnu ulogu u životu potrošača. Ponosan sam što smo globalnom uspehu McCann Worldgroup doprineli našim rezultatima koji su prepoznati i nagrađeni na lokalnim Effie takmičenjima u Srbiji i Hrvatskoj", naglasio je Vladimir Dimovski, CEO McCann Adriatic.

Effie nagrada je među najprestižnijim globalnim nagradama u advertajzingu. Nagrada odaje priznanje snažnim idejama koje su realizovane kroz kampanje koje su ostvarile cilj, odnosno značajan rezultat za klijente i brendove.

Katarina Pribićević, direktorka strateškog planiranja u agenciji McCann Beograd izjavila je povodom velikog uspeha McCann mreže:" Effie nagrade imaju posebno mesto I značaj za nas jer ne samo da ’slave kreativnost koja daje rezultate’, već i posebnu atmosferu i duh koji se kreira izmedju svih nas koji učestvujemo: i klijent i agencija i medijska agencija i istraživači. Effie je nagrada i za timski duh i zajedništvo"!

"Prepoznali smo Effie nagrade kao najbolji način da trenutnim, a i budućim klijentima pokažemo kako uz iznimno kreativne ideje znamo osmisliti i ideje koje djeluju i ostvaruju komunikacijske te poslovne ciljeve. Ponosni smo što su naše nagrađene kampanje 'Rollover' za bonbon, 'Shake&Take' za Coca-Colu i 'Dubravica kartica' za Dubravicu, dale svoj doprinos kako bismo postali najefikasnija kreativna agencijska mreža", rekla je Petra Gajica, strateška planerica u McCannu Zagreb.

I&F McCann Grupa jedan je od vodećih komunikacionih sistema koji 20 godina uspešno posluje u 12 zemlja jugo istočne Evrope i nordijske regije. Naš posvećen tim čini 600 talentovanih profesionalaca, koji svakodnevno sarađuju na integraciji marketinških kampanja, promotivnih aktivnosti, organizaciji događaja, dizajnu, planiranju i zakupu medijskog prostora, PR, produkciji, komunikaciji u oblasti zdravstva, kreiranju TV sadržaja,kao i na svim formama digitalnog marketinga. Agencije koje posluju u okviru I&F McCann Grupe deo su McCann Worldgroup (www.mccannworldgroup.com),jedne od najvećih svetskih agencijskih mreža,osnovane 1902.godine koja posluje u više od 120 zemalja sveta, i u vlasništvu je Interpublic Group (IPG) (www.interpublic.com) sa sedištem u Njujorku.