McCann Worldgroup proglašen je za najefikasniju agencijsku mrežu u Evropi 2020. godine na Effie Awards Europe. Effie Europe je godišnje takmičenje koje nagrađuje najefikasnije kampanje komercijalne komunikacije u Evropi i simbol je dokazane efikasnosti oglašavanja i partnerstva klijenata i agencija.
Mark Lund, izvršni direktor za UK i Evropu, McCann Worldgroup, rekao je, "Ovo je ogromno postignuće. Uprkos velikim izazovima tokom 2020. godine, naša strateška zajednica ostala je potpuno usredsređena na kreiranje efikasne i smislene komunikacije za naše klijente – što nikada do sada nije bilo važnije. Apsolutno smo oduševljeni što smo zadržali poziciju broj 1 u Evropi sa još jednim rekordnim učinkom. Ovo je ogromna čast i za naše partnerstvo sa klijentima i za našu stratešku zajednicu i neverovatno sam ponosan na nepokolebljivu posvećenost i vođstvo naših talentovanih timova“.
Učinak McCann mreže tokom 2020. godinu rezultat je višestrukih nagrada koje su osvojile kancelarije u Velikoj Britaniji, Irskoj i Rusiji u partnerstvu sa klijentima Aldi, Help for Heroes, Tele2 Russia i Sudocrem, a svoj doprinos ovom uspehu dala je i agencija McCann Zagreb u saradnji sa klijentima Konzum, The Coca-Cola Company i Hrvatski Telekom.
„Za nama je veoma uzbudljiva i izazovna godina koju smo, uprkos svemu, završili uspešno. Naši timovi su u novim uslovima sa klijentima radili na kampanjama koje su vanrednu situaciju učinile aktivnijom, zabavnijom i sve u svemu podnošljivijom. Zahvalan sam našim partnerima na poverenju i hrabrosti, i svim našim timovima na izvanrednim idejama, posvećenosti i pozitivnoj energiji, koji su učinili da 2021. započinjemo sa novim elanom i entuzijazmom“, rekao je Vladimir Dimovski, CEO McCann Adriatic.
Harjot Singh, global Chief Strategy Officer, McCann, dodao je: „Kreiranje komunikacije koja „radi“, jačanje moći brendova da budu kreativno ubedljivi, istovremeno ostvarujući realni komercijalni uticaj na tržištu – to je ono što klijenti od nas očekuju. Efektivnost je kritična mera vrednosti našeg rada i ove nagrade su posebno važne jer odaju priznanje stvarnom, merljivom uticaju - nečemu čemu smo dosledno posvećeni. Takođe sam zadovoljan jer je ta naša doslednost ponovo prepoznata. Naše partnerstvo sa klijentima, zasnovano na snažnoj zajedničkoj kulturi poverenja i saradnje, predstavlja srž ovog dostignuća. Čast nam je da podelimo ovaj uspeh sa našim timovima i klijentima, posebno u godini izazovnih uslova u kojima smo svi radili. “