McCann Health Nordic angažovao dvoje stručnjaka

McCann Health Nordic čini još jedan korak ka tome da postane vodeća nordijska integrisana marketinška kompanija za zdravstvo

Posle jednogodišnjeg pobedničkog niza u nadmetanju za globalne projekte u nordijskom regionu, McCann Health Nordic nadovezuje se na ove impresivne rezultate kroz angažovanje dva stručnjaka.

Naučna direktorka dr Stephanie Brett i strateg za sadržaj i kopirajter Zachari Gavri pridružuju se McCann Health timu kako bi se strateška potraga za stručnjacima (koja je započeta pre godinu dana) završila, a pokrenuta je kako bi se zadovoljile rastuće potrebe klijenata za komunikacijama u sferi medicine i angažovanje potrošača na više kanala - strategija čiji je uspeh dokazan.

Izvršni direktor Murat Zubčević objašnjava: „Došao sam u McCann Health Nordic pre godinu dana sa vizijom da stvorim vodeću nordijsku integrisanu marketinšku kompaniju za zdravstvo i okupio sam tim koji čine stručnjaci za strategiju, kreativnost, nauku i angažovanje potrošača. Sada, nakon što smo uspešno testirali podobnost ovog pristupa, „zatvaramo krug“ sa još dve ambiciozne osobe: naučnicom sa dokazanim iskustvom u medicinskim komunikacijama na višem nivou i strategom sadržaja sa iskustvom u javnom zdravstvu i digitalnim komunikacijama .“

Prvo novo lice je naučna direktorka dr Stephanie Brett iz Velike Britanije sa agencijskim iskustvom od 15 godina. Po završetku doktorskih studija molekularne biologije, prvo agencijsko iskustvo stekla je u Londonu, gde je radila sa klijentima u vodećoj agenciji za zdravstvenu komunikaciju TBWA/Paling Walters. Od preseljenja u Kopenhagen pre pet godina, preorijentisala se ka sadržajima i strategiji u McCann-u i nedavno u Ogilvi, a radila je sa nekim od glavnih zdravstvenih giganata u regionu.

Drugo novo lice je Zachari Thomas Gavri, koji se pridružuje timu kao strateg sadržaja i kopirajter. Rođen u SAD-u, preselio se u Kopenhagen pre šest godina da bi magistrirao iz oblasti globalnog zdravlja na Univerzitetu u Kopenhagenu. Nakon diplomiranja, proveo je godinu dana u Regionalnoj kancelariji Svetske zdravstvene organizacije za Evropu, gde se specijalizovao za odgovor javnog sektora na zarazne bolesti, a zatim nastavio da neguje svoju karijeru u digitalnoj zdravstvenoj komunikaciji u Vertic-u kao strateg sadržaja.

„Naši klijenti se kreću kroz složenost digitalne transformacije, naučne komunikacije i višekanalnog angažovanja potrošača, pa smo ponosni što možemo da okupimo tako jake nove talente u naš tim“, kaže Murat.

Novi tim nije samo odlučan da održi trenutni niz pobeda, već i da uspostavi kompaniju McCann Health Nordic kao vodeću integrisanu marketinšku kompaniju za zdravstvenu zaštitu u nordijskoj regiji.