McCann Beograd | Vreme je za Jazz u 19:30h

Čuvena muzička tema iz špice RTS dnevnika, na svetski dan džeza, u subotu 30.04. je dobila svoju jazz interpretaciju. Inicijativa je deo PR projekta agencije McCann Beograd, putem koje je promovisan prvi Jazz Crawl festival.

Na Svetski dan džeza, 30. aprila, čuvena muzička špica tzv. „tačkasta planeta“  Dnevnika RTS dobila je svoju džez varijantu. Prvi put još od sedamdesetih godina prošlog veka od kada se u različitim varijantama emituje ova špica, gledaoci popularnog Dnevnika u pola osam mogli su da uživaju u njenoj džez interpretaciji za čije izvođenje su zaslužni Bata Božanić - bas, Dragan Milovanović Giša za klavirom i bubnjar Uroš Stamenković.
„Interpretacija i osmišljavanje aranžmana uvodne špice dnevnika za džez klavirski trio nije predstavljala poteškoću zato što smo bili poneseni sveukupnom pozitivnom i kreativnom atmosferom koja je pratila promociju festivala“ kaže Dragan Milovanović Giša i dodaje: “Sama intervencija na špici „institucije establišmenta“ dokazuje, bez obzira na to odakle je potekla ideja, da dobre stvari mogu uticati na promenu učmalosti i oživljavanje društvene stvarnosti koja nas okružuje.“

Ako ste se ikada pitali kako bi popularna špica Dnevnika RTS zvučala u džez interpretaciji, kreativci agencije McCann Beograd vam otkrivaju. 



Tim agencije McCann Beograd kreirao je vizuelni identitet kao i neuobičajenu medijsku promociju festivala u saradnji sa javnim servisom Radio Televizija Srbije (RTS).

"Izveštavajući iz teškog vremena, iz oblačne svakodnevice, iz kriza i siromaštva, RTS je sa radošću na trenutak iskočio u bezobraznu varijaciju na temu. Na Svetski dan džeza smo i mi, u našem Dnevniku, od sveg srca, poželeli jedan bolji svet u kojem se umesto intrige, očaja i nesporazuma čuje neuhvatljiva lepota na svim jezicima opisana sa svega tri glasa - jazz, džez..." ističe Boris Miljković, kreativni direktor RTS.
Ideja da se prvi Jazz Crawl festival promoviše na ovaj način potekla je od junior dizajnerke Kristine Jovanović u čemu ju je podržao kolega dizajner Zdravko Kervešan koji je osmislio vizuelni identitet festivala kao i ostali članovi kreativnog tima agencije McCann Beograd.

Katarina Jovanović kaže da većina ljudi zna kako zvuči melodija za Dnevnik RTS-a i dodaje: “To se pokazalo kao odlična platforma da se promoviše Jazz Crawl Festival i da ta melodija dobije neki novi "oblik". Na taj način smo preneli mali deo atmosfere sa festivala svima koji prate dnevnik i pokazali da neke konstante mogu biti i drugačije”.

Prvi Jazz Crawl Festival održan je u vidu nekoliko istovremenih džez svirki na osam različitih lokacija u gradu. Veliki broj klupskih džez svirki povezanih u jednoj večeri imali su za cilj da aktiviraju posetioce, da krenu od kluba do kluba, da slušaju i dožive džez. Želja organizatora, grupe nezavisnih džez muzičara okupljenih u okviru Beogradskog džez servisa bila je da na ovaj način promovišu džez muziku, džez umetnike i neverovatno vitalnu, aktivnu i prepoznatljivu srpsku klupsku džez scenu.

Tekst je objavljen na: www.designed.rs/news/mccann_beograd_vreme_je_za_jazz_u_1930h

 

"I&F McCann Grupa" jedna je od vodećih komunikacijskih mreža u Jugoistočnoj Evropi uspešno posluje u osam zemlja: Srbiji, Makedoniji, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini, Albaniji, Hrvatskoj, Sloveniji i Bugarskoj. Međunarodnim, regionalnim i lokalnim klijentima pruža najkvalitetnija strateška i kreativna rešenja za razvoj brendova, kroz sve kanale komunikacije. Agencije koje posluju u okviru "I&F McCann Grupe" deo su "McCann Worldgroup" (www.mccannworldgroup.com), jedne od najvećih međunarodnih mreža, koja danas posluje u više od 120 zemalja sveta, sa tradicijom dugom čak 111 godina, koja posluje u sastavu "Interpublic Group of Companies" (www.interpublic.com), najstarije američke multinacionalne komunikacijske korporacije, sa sedištem u Njujorku.