McCann Beograd i McCann Oslo u finalu The One Show

The One Show je najprestižnija svetska nagrada za kreativne projekte u oglašavanju, interaktivnom, dizajnerskom i brendiranom programu, a radovi agencija McCann Beograd i McCann Oslo našli su se u finalu.

Kampanja iz Beograda koja je prošle godine osvojila veliki broj nagrada i plasirala se u finale The One Show smotre kreativnosti jeste DemocrARTisation, koju je digitalni tim McCann Beograd kreirao za Muzej savremene umetnosti u Beogradu. Ovaj rad našao se u finalu čak tri kategorije – Mobile, Augmented Reality (AR), Cross-Platform, Augmented Reality (AR) i Mobile, Physical Product & Mobile Integration.

Jedan od tri rada iz Norveške koji se našao u finalu, i to u kategoriji Branded Entertainment, jeste kampanja "The Music Video" koju je McCann Oslo realizovao za Citroën.

Dodela priznanja održava se na Nedelji kreativnosti u Njujorku (Creative Week), koja ove godine traje od 7. do 11. maja. Od 1973. godine, čuvena "pencil" nagrada dodeljena je čak 556 puta, a prošle godine je bilo više od 20.000 prijava radova iz čak 73 zemlje sveta.

I&F McCann Grupa jedan je od vodećih komunikacionih sistema koji 20 godina uspešno posluje u 12 zemlja jugo istočne Evrope i nordijske regije. Naš posvećen tim čini 600 talentovanih profesionalaca, koji svakodnevno sarađuju na integraciji marketinških kampanja, promotivnih aktivnosti, organizaciji događaja, dizajnu, planiranju i zakupu medijskog prostora, PR, produkciji, komunikaciji u oblasti zdravstva, kreiranju TV sadržaja,kao i na svim formama digitalnog marketinga. Agencije koje posluju u okviru I&F McCann Grupe deo su McCann Worldgroup (www.mccannworldgroup.com),jedne od najvećih svetskih agencijskih mreža,osnovane 1902.godine koja posluje u više od 120 zemalja sveta, i u vlasništvu je Interpublic Group (IPG) (www.interpublic.com) sa sedištem u Njujorku.