Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2020 – ko su oni kada nisu na poslu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Lidija Milovanović, Head of Art u agenciji McCann Beograd, rekla je…
Ko sam ja kada nisam kreativac?
Zanimljivo je kada je kreacija toliko duboko u vašem biću. To je proces koji nikada ne prestaje i prisutan je u svemu što radim – i kada sa klincima istražujem i učim, i kada putujem, pravim, crtam, konstruišem, i kada ronim i ne želim da izronim.
Na koji način svojom kreativnošću gradiš struku svakoga dana?
Na način na koji najbolje znam. Trudim se da zadovoljim sopstvene estetske standarde, da u komunikaciji budem prepoznata i da svaki put pronađem neki novi način, novi jezik kojim ću ispričati priču i sebe iznova zavesti.
Kako ocenjuješ položaj žena u marketingu u Srbiji?
Isto kao i u svakoj drugoj sferi. Kod ljudi razlikujem karaktere, a ne polove.
Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2020 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Ideju treba predstaviti na najjednostavniji način. Kratko i konkretno. Vizuelno pročišćeno sa najvažnijim informacijama i rezultatima. Važno je privući pažnju, izdvojiti se, ispričati priču na neki nov i možda hrabriji način.
Prijave za nagrade KAKTUS 2020 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/