Nakon sastanaka u Beogradu i Zagrebu, u Ljubljani je krajem avgusta održan treći susret lidera strukovnih udruženja komunikacione industrije Adriatic regije. U dogovorima su učestvovale kolege iz udruženja iz Slovenije (SOZ, koji su bili i domaćini), Hrvatske (HURA), Makedonije (MAAM) i iz Srbije (UEPS i IAA). Iz BiH je bio prisutan, kao gost, Ekrem Dupanović, vlasnik portala Media Marketing. Naša Vanda Kučera prenosi najvažnije zaključke sa poslednjeg sastanka.
Treći sastanak lidera strukovnih udruženja regije okupio je lokalne i regionalne stručnjake iz oblasti tržišnih komunikacija.
Svi predstavnici regionalnih udruženja složili su se da za unapređenje međusobne saradnje postoji dobra volja, veliki prostor i zajednički interes i da je potpuno jasno da time treba da se bavimo na sistematski, organizovan i planski način.
"Naša saradnja je nužna. Uprkos eventualnim lokalnim specifičnostima i razlikama, kako u smislu veličine i snage samog tržišta, tako i u nivou profesionalizacije, sva udruženja se susreću sa istim ili sličnim problemima i teže istim ciljevima, imajući u vidu situaciju i konkretne okolnosti u kojima pojedinačna udruženja posluju. Osnovni zaključak koji je proizišao iz ovog, trećeg susreta, je da je neophodno da u što kraćem roku sačinimo i svi potpišemo dokument – pismo o namerama, kojim bi definisali osnovne, krovne ciljeve buduće saradnje regionalnih strukovnih udruženja. Zajednički ciljevi koji su se pominjali su: etički standardi, regulacija i samoregulacija, promocija struke, edukacija... No, kako je izrada tog dokumenta u toku, nadam se da ćemo ubrzo biti u mogućnosti da ga predstavimo," objasnila je Vanda Kučera, potpredsednica I&F Grupe i članica Upravnog odbora IAA Srbija i potpredsednica UEPS.