Da bi ojačao poziciju dva brenda na danskom, švedskom i finskom tržištu, Coca-Cola je na nordijskim tržištima izabrala McCann Copenhagen.
"Bili smo impresionirani predlozima koji su nam predstavljeni, i na kraju izabrali McCann Copenhagen zbog njihovih snažnih strateških uvida, visokog nivoa kreativnosti i dobrog poznavanja nordijskog tržišta", kaže Šarlot Van Burlaj, direktorka Coca-Cola za Dansku i Finsku.
Saradnja između McCann Copenhagena i Kildevælda i Bonakua za sada nije vremenski oročena, a biće ozvaničena početkom leta i to kampanjom koja će biti realizovana na televizijama i društvenim medijima.
"I Kildevæld i Bonakua trenutno doživljavaju povećan pritisak od drugih brendova proizvođača voda, kao i od energetskih napitaka i bezalkoholnih pića, ali mi ćemo pomoći da obe robne marke budu pozicionirane bolje u potrošačkoj percepciji", kaže direktor agencije McCann Copenhagen, Tobias Šmit Fibiger. "Naša mantra je "dobro rečena istina". Pod time mislimo na pričanje dobrih priča i otkrivanje istine, i to je upravo ono ka čemu idemo sa kampanjom podizanja svesti javnosti i pozicioniranja za Kildevæld i Bonaqua."
Originalni članak nalazi se na linku: https://bureaubiz.dk/mccann-snupper-kunde-fra-brandhouse/
I&F McCann Grupa jedan je od vodećih komunikacionih sistema koji 20 godina uspešno posluje u 12 zemlja jugo istočne Evrope i nordijske regije. Naš posvećen tim čini 600 talentovanih profesionalaca, koji svakodnevno sarađuju na integraciji marketinških kampanja, promotivnih aktivnosti, organizaciji događaja, dizajnu, planiranju i zakupu medijskog prostora, PR, produkciji, komunikaciji u oblasti zdravstva, kreiranju TV sadržaja,kao i na svim formama digitalnog marketinga. Agencije koje posluju u okviru I&F McCann Grupe deo su McCann Worldgroup (www.mccannworldgroup.com),jedne od najvećih svetskih agencijskih mreža,osnovane 1902.godine koja posluje u više od 120 zemalja sveta, i u vlasništvu je Interpublic Group (IPG) (www.interpublic.com) sa sedištem u Njujorku.