Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Katarina Pribićević, Strategic Planning Director, McCann Beograd rekla je…
Slogan ovogodišnjeg festivala KAKTUS 2019 je „Make room for a new BLOOM“, a bavimo se pored inovacija, i talentima. Da li, po Vašem mišljenju, nedostaje mladih talenata u kreativnoj industriji u Srbiji i zašto?
Sjajno pitanje i važna poruka – napraviti mesta za razvoj. Ja mislim da Srbija ima izvanredne mlade ljude u kreativnim industrijama… Pitanje je samo šta kao sredina, kao industrija, ali i kao društvo činimo za njihov razvoj. Naše tržište nije veliko, a frustracija zbog ograničenih mogućnosti starijim generacijama je predstavljala izvor inspiracije. Nisam sigurna da je danas tako. Očekivanja su ogromna, a mladi talenti očekuju uprvo sve suprotno – podršku i vetar u leđa, a za mogućnosti se rado i sami snalaze.
Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Kod mene su stvari jednostavne. Volim kada mi je sve jasno: problem, rešenje, rezultat. Dakle princip jasnoće i jednostavnosti u pristupu. A nadam se što većem broju ideja koje su napravile razliku – promenu: u poslovanju, u životu ljudi, u društvu! To je ono što smatram izuzetnom kreativnošću i ono što zaslužuje da bude nagrađeno.
Originalni tekst objavljen je na linku: https://marketingmreza.rs/kaktus2019-princip-jednostavnosti-i-jasnoce/