Kampanja “Nemoj da zakasniš” medju najboljima na reviji BalCannes

Agencija McCann Podgorica sa projektom „Nemoj da zakasniš“ ostvarila je veliki uspeh na nedavno održanom Weekend Media Festivalu u Rovinju. Žiri Festivala, sastavljen od stručnih novinara specijalizovanih za marketing, svrstao je ovaj projekat u 25 najboljih koji su prošle godine realizovani na prostoru Slovenije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore i Makedonije.

Marijana Kovačević, direktorka agencije „McCann Podgorica“- Na ovogodišnji BalCannes prijavljeno je više od 80 radova i 60 agencija među kojima su ugledni novinari svrstali naš rad među onima koji predstavljaju najbolju marketinšku produkciju u Regionu tokom protekle godine. Uspjeh je utoliko veći jer je naš rad bio jedini iz Crne Gore, a uz to ovo je bilo premijerno predstavljanje nekog projekta iz Crne Gore na Festivalu, kazala je Marijana Kovačević, Managing Director Agencije McCann Podgorica.

Tri osnovna kriterijuma za ocenjivanje pristiglih radova bili su: originalnost kreativne ideje, kvalitet njene realizacije i uspeh na tržištu. McCann Podgorica predstavila se sa kampanjom “Nemoj da zakasniš” koja je lani organizovana povodom Meseca borbe protiv karcinoma dojke. Kreativni tim agencije, u okviru trominutnog filma, uspeo je da objedini sve kreativne materijale i u kratkim crtama opiše postavljeni izazov i tržišni kontekst, kao i odabrano rešenje i postignute rezultate kampanje. - U Crnoj Gori, nažalost, u najvećem broju slučajeva, karcinom dojke se otkrije tek kada je u poznom stadijumu. Ipak, ova bolest se može pobediti ukoliko se otkrije na vreme. Kampanjom "Nemoj da zakasniš" naglasili smo značaj prevencije u borbi protiv ove opake bolesti. Kroz rad na ovom projektu, kao društveno-odgovorna kompanija, želeli smo da utičemo na svest ljudi i pokažemo da je prevencija najbolji lek. Istakla bih odličnu saradnju na ovom projektu sa Klijentom Hoffman-LaRoche, kazala je Kovačević.

McCann Podgorica je deo I&F McCann Grupe, najvećeg komunikacijskog sistema u Jugoistočnoj Evropi koji u objedinjenoj vlasničkoj strukturi poseduje sistem agencija u osam zemalja regiona, diversifikovan prema ključnim disciplinama.

Kampanja McCann Podgorica “Nemoj da zakasniš”:

Marketinšku agenciju “McCann Beograd” 1997. godine osnovao je Srđan Šaper. Agencija “McCann Beograd” pruža ceo spektar kreativnih usluga i deo je „McCann Grupe”, jednog od najvećih komunikacijskih sistema u jugoistočnoj Evropi, koji posluje u osam zemalja: Srbija, Crna Gora, Makedonija, Bosna i Hercegovina, Albanija, Hrvatska, Slovenija i Bugarska. “McCann Grupa” ima preko 150 nagrada osvojenih na domaćim i međunarodnim festivalima i jedina je kompanija sa ovih prostora koja je osvojila dva kanska lava na najznačajnijem svetskom advertajzing festivalu u Kanu. “Zlatnog lava“ 2009. godine osvojila je agencija “McCann Skoplje”, a 2011. godine „Bronzanog lava“ dobila je agencija “McCann Beograd”. Sve agencije, članice “McCann Grupe”, kao deo najveće svetske komunikacione grupacije „McCann Worldgroup“, svojim kvalitetom i načinom rada, klijentima pružaju najbolje međunarodno iskustvo i vrhunsku lokalnu ekspertizu iz oblasti komunikacija.