Na svećanoj dodeli UEPS nagrada za 2022. godinu Grand Prix je pripao Superhero projektu kompanije Mastercard i agencije McCann Beograd. Osim toga, McCann Beograd je sa svojim klijentima Mastercard, Erste bankom i kompanijom Coca Cola odneo još 15 nagrada, dok je Mastercard proglašen i za oglašivača godine.
Superheroji su bili dominantni u kategorijama Moda, sport, igre na sreću, Finansijski sektor i usluge, Creative efficiency, Priznanje za direktni marketing, Priznanje za kreativnu upotrebu medija, Brand PR, Priznanje za odnos prema kupcima, Prisustvo na društvenim mrežama, Priznanje za najbolji sajt, Kreiranje identiteta, Ambalaža i industrijski dizajn, Priznanje za CSR i uz specijalno Priznanje Dragan Sakan za unapređenje struke, više nego zalužili Grand Prix! Kompanija Mastercard izabrana je od strane žirija za oglašivača godine.
„Raditi na kampanji kao što je Superhero veliki je izazov i odgovornost, ali istovremeno i čast. Od samog početka smo osećali da imamo dobru, iskrenu ideju i nadali se da će ona pokrenuti ljude na akciju. Danas, godinu dana i nekoliko modnih kolekcija kasnije, možemo da kažemo da su se naše nade ostvarile, što nas čini izuzetno ponosnim i što će i ubuduće biti naša motivacija da inoviramo svaku novu kolekciju i kampanju kako bismo pomogli organizaciji NURDOR da nastavi da se bavi svojom važnom misijom. Hvala žiriju i kolegama koji su prepoznali svrhu, kreativnost i ljubav kojima gradimo Superhero!“ izjavila je ovim povodom Milena Đorić Gudurić, direktorka marketinga za tržišta Srbije, Crne Gore i BiH u kompaniji Mastercard.
Sa svojim klijentom Erste bankom, agencija McCann Beograd osvojila je bronzano priznanje u kategoriji Finansijski sektor i usluge za kampanju „Veruj u sebe“, dok je bronza za odnos prema kupcima otišla u ruke brenda Rosa, kompanije Coca Cola za kampanju „Za roditeljstvo prirodno kao Rosa“ realizovanu od strane kreativnog tima McCann Beograd.
„Superhero projekat je zaista poseban za nas, simboliše upornost i strpljenje, ali i snagu koju jedna ideja ima, ideju koja prevazilazi sve prepreke i menja svet na bolje. Ponosni smo na ceo projekat, ne samo u kreativnom smislu, već pre svega na značaj koji on ima za naše društvo i našu industriju. Superhero je tu da ostane, jer svetu će uvek biti potrebni superheroji čija moć leži u dobroti i razumevanju. Ništa manje, ponosni smo i na kampanje „Veruj u sebe“ i „Za roditeljstvo prirodno kao Rosa“, koje baš kao i superheroji predstavljaju našu težnju da kroz svoj rad doprinosimo celokupnom društvu i menjamo svet na bolje“, poručio je Aleksandar Milojević, Strategic Planning Director agencije McCann Beograd.
Izvor: Media Marketing