Iskrice ponosa za McCann Podgorica – "Iskra" u Holivudu

Upoznajte Anu Vujadinović, copywriter-ku agencije McCann Podgorica, koja se našla u trci za Oskara sa filmom "Iskra", čiji scenario potpisuje.

Žanrovski film je, na našem govornom području, poslednjih godina bio prilično zapostavljen, pa je „Iskra“, koja je po žanru triler, od strane kritike prihvaćena kao „filmsko osveženje“. Radnja se paralelno odigrava u tri vremenska toka, koja su vešto isprepletana na intrigantan, napet i uzbudljiv način.

Priča prati Petra, inspektora u penziji, čiji se monotoni penzionerski dani prekidaju nestankom njegove ćerke, mlade novinarke, Iskre. Potraga za njom otvara vrata daleke prošlosti, i na površinu izbijaju stvari koje su davno pale u zaborav. Glavne uloge su poverene Mirku Vlahoviću, Mladenu Neleviću i mladoj Jeleni Simić, koja je lik Iskre, iznela na vrlo suptilan, a opet snažan način.

Upoznajte Anu Vujadinović, copywriter-ku agencije McCann Podgorica, koja se sa filmom „Iskra“ našla u trci za Oskara.

„Iskra, moj prvi igrani film, za koji scenario potpisujem sa režiserom istog, Gojkom Berkuljanom, crnogorski je kandidat za 91. nagradu Američke akademije filmske umetnosti i nauke Oskar, u kategoriji Najbolji strani film u 2018. godini. Ova lepa vest, da će naš debitantski projekat malo prošetati i do Holivuda (a i mi sa njim, nadam se!), stigla je neposredno nakon što sam se priključila McCann timu. Kakav vetar u leđa, uoči novog početka! Mogla bih da budem lažno skromna, ali neću. Cela ekipa koja stoji iza „Iskre“ jako je polaskana ukazanim poverenjem i titulom kandidata. Mnogo nas je muke ubilo, što bi se reklo u Crnoj Gori, dok smo ovaj film izgurali do kraja. Nismo se nadali ničemu, a postali smo dokaz da se trud isplati, da naše profesije nisu uzaludne i, što je najvažnije, da se ono što imamo da kažemo ipak nekog tiče.

Nakon ovog uspeha, ne vidim razlog da ne maštam o nekom velikom priznanju u svetu advertajzinga. „Iskra“ je niotkud, od studentskog projekta snimljenog sa budžetom ni za pertle, postala crnogorski kandidat za Oskara. Zašto onda ne bih verovala da mogu da doprinesem kreativnom timu McCann-a i da zajedno možemo napraviti zaista sjajne stvari? Možda ćete pomisliti da sam u početničkom zanosu, ali svejedno. Planiram da zadržim entuzijazam i uđem u svet marketinga sa velikim očekivanjima, naročito od same sebe.

Iako je moj agencijski život tek počeo, već primećujem mnoge sličnosti i tačke podudaranja sa životom filmadžije. Na oba fronta moraš reći istinu. Tu istinu moraš upakovati i provući kroz vrtlog kreativnosti, a potom se kvalitetno obratiti, preneti poruku i učiniti da ona stigne do željene grupe ljudi. Ukoliko toj grupi zadržiš pažnju i nateraš ih na razmišljanje nakon što čuju šta imaš da kažeš, znači da si na dobrom putu.

Što više otkrivam poziciju copywriter-a, osećam istu vrstu uzbuđenja i „iskrica“ u telu, kao i na početku razotkrivanja scenarija kao forme i filma kao medija. Prepoznajem širinu i veliki broj načina da sama sebi stvorim prostor za kreativnost i mogućnost izražavanja, vrlo sličan onom koji pruža film. Na meni je da nastavim da učim, otkrivam i uspem da, spojem ove dve delatnosti, dođem do dobrih rezultata. Nadam se da neću omanuti!“ :)