IAB MIXX Grand Prix za "Hvala vam, doktori" i McCann Beograd

The Coca-Cola Company, McCann Beograd i Drive višestruko nagrađeni na IAB MIXX festivalu

Kampanja “Hvala vam, doktori” osvojila je IAB MIXX Grand Prix, najprestižniju nagradu festivala, kao i Best campaign - COVID19 Crisis nagradu, a McCann Beograd i Drive nagrađeni su za kampanju Mistična tura, za klijenta The Coca-Cola Company sa dve nagrade - Best Cross Media Integration (brendirani storytelling sa posebno kreiranom komunikacijom za različite offline i online kanale) i Best Innovation, kampanja gde je interaktivnost tehnologije upotrebljena na inovativan način kombinujući nekonvencionalne tehnike kojima se oglašava proizvod ili usluga. Obe kampanje realizovane su u saradnji sa agencijom UM Beograd.

“Zahvaljujemo se partnerima i klijentima na otvorenosti i energiji u kreiranju nekonvencionalnih kampanja, kao i timovima naših agencija na kreativnosti i posvećenosti u radu. Mi verujemo da svaki brend treba da ima smislenu ulogu u današnjem svetu i veoma smo ponosni što su ova dva projekta našla svoje mesto u vremenu u kome živimo,“ rekla je Jana Savić Rastovac, izvršna kreativna direktorka agencije McCann Beograd.

“Veoma smo ponosni na osvojene nagrade jer potvrđuju da kompanije i brendovi mogu da se izdvoje od konkurencije i dođu do svojih potrošača upotrebom novih tehnologija i inovativnih kanala komunikacije. Tehnologija nam dozvoljava da pomeramo granice na liniji brend-potrošač i zato je važno da poruka i sadržaj budu prilagodjeni konkretnom određenom trenutku. To je, naravno osnova, ali je pravi izazov u kreiranju zabavnog sadržaja koji stiže do pravih ljudi u različitim kontekstima. Svaka nova platforma stavlja nas pred novi izazov. Na nama je da na te izazove odgovorimo kreiranjem digitalne mape na kojoj će brendovi biti pozicionirani tako da se pamte,” rekla je Danka Trbojević, direktorka Drive agencije.

IAB MIXX Awards (Marketing and Interactive Exellence Awards), međunarodno priznato takmičenje za digitalne kampanje i projekte u Srbiji, jedino je globalno takmičenje koje je 100% – digital, a ove godine je održano četvrti put.

Drive i McCann Beograd su 2019. godine osvojili nagradu u kategoriji The Best Innovation sa kampanjom “Schweppes Character manual” za kompaniju Coca-Cola.