I ove godine, delimo znanje i iskustvo sa kolegama iz regiona na 11. Weekend Media Festivalu. Predstavnici I&F Grupe deo su žirija takmičarskog dela BalCannes i SoMo Borac, kao i učesnici programa Weekend Media Festivala.
Petak, 21. septembar
Dvorana Vikend od 12.30 do 13.30 časova
Na panelu "(R)evolucija agencija” učestvuje Relja Jović, Direktor digitalnog razvoja I&F Grupe. Na panelu će biti govora o promeni agencijske paradigme, kreativnosti i širenju agencijskog delovanja prilikom kreiranja kampanje.
Pored Relje, na panelu učestvuju i Daniel Ackermann (suosnivač i CEO, Degordian), Davor Bruketa (Kreativni direktor, Bruketa&Žinić&Grey), Anđelko Trpković (CEO, Publicis Groupe) i Mitja Tuškej (Direktor, Direct Media).
Dvorana Slobodni Vikend od 15.30 do 16.30 časova
U panelu "Ta strašna četiri slova ili kako smo se kao struka pripremili za GDPR” učestvuje Marija Ivančić, Online Media Planner u UM Zagreb. Brza forma blitz-panela HURA radne grupe podeliće iskustva o primeni GDPR-a u radu agencija i sa klijentima.
Panel moderira Aleksandra Đermanović (Direktor, Mediacor), a učestvuju i Krešimir Dominić (Direktor planiranja i razvoja, Komunikacijski laboratorij), Matija Hrestak (Vođa projekata, 404) i Boris Rogan (Managing Director, Luna \TBWA Zagreb).
Subota, 22. septembar
Dvorana Produženi Vikend od 11.15 do 12.15 časova
Vedran Vereš, Managing Director agencije Initiative Zagreb, će moderirate panel "Život poslije ere Digitela i Unexa”. O nestanku nekih regionalnih medijskih agencija, prelasku pregovaračke moći u ruke medija i budućnosti medijskog tržišta regiona razgovaraće Marinka Akrap (Direktor korporativnog marketinga i komunikacija, Podravka), Vesna Barišić (direktor, PMG), Rajna Cuculić (Direktor, GroupM) i Ivan Gale (Direktor prodaje, RTL Hrvatska).
Dvorana Produženi Vikend od 15.30 do 16.30 časova
Pratite panel "Goodbye Mr. Sorrell?” u kom učestvuje Vladimir Dimovski, Izvršni direktor McCann Adriatic. Vladimir će zajedno sa Damirom Ciglarom (Direktor, Imago Ogilvy), Sašom Dimitrievskim (partner i član uprave, Pristop skupina), Jovanom Stojanovićem (CEO, Direct Media), razmeniti iskustva o rebrendingu kao procesu. Moderator panela je Nikola Bubanj (CEO Adriatic & Balkans, Grey Group Europe).
Jana Savić Rastovac, Kreativni direktor McCann Beograd, je među članovima žirija BalCannes smotre regionalne kreativnosti, a u žiriju digitalnog takmičenja SoMo Borac je Vladimir Ćosić, Digitalni kreativni direktor McCann Beograd.
Više o panel diskusijama i kampanjama sa BalCannes-a i SoMo Borca pročitajte u narednim brojevima.
Vidimo se uskoro u Staroj tvornici!