10. oktobar 2013. godine – Sinoć je u Ustanovi kulture Gradske opštine Stari grad „Parobrod” svečano otvorena humanitarna izložba tipografija pod nazivom „McCann slobodnim stilom“ čime je zvanično počelo “McCann Parobrodiranje”.
Svi radovi su prodati na donatorskoj večeri, a prikupljena sredstva namenjena su kupovini pasa vodiča za slepe i slabovide osobe Udruženja „Beli štap“. Izloženi radovi koje su posetioci mogli da kupe delo su dizajnera zaposlenih u kreativnoj agenciji “McCann Beograd”: Marka Prokića, Petra Pavlova, Lidije Milovanović, Mladena Milašinovića, Nataše Radosavljević, Nenada Dodića, Marije Milanković, Jelene Grahovac, Nede Petković, Miloša Vukovića, Tereze Cenić, Jelene Atanasovski i Ane Banduke.
“Radovi su nastali na osnovu poznatih citata i predstavljaju umetnost reči u slici, tipografsku igru, u kojoj svako slovo postaje likovni element. Svima nam je bilo zadovoljstvo da pomognemo i svojim radom doprinesemo akciji za kupovinu pasa vodiča za slepe i slabovide.” rekao je Marko Prokić, jedan od autora izložbe.
“McCann Parobrodiranje” predstavlja saradnju Ustanove kulture Gradske opštine Stari grad „Parobrod” i kreativne agencije “McCann Beograd”. Osmišljena je kao partnerstvo i svojevrsni medijski eksperiment u promovisanju onoga što advertajzing čini delom popularne kulture u svetu. tokom čijeg trajanja će se javnost, kroz seriju programa, upoznati sa osnovama savremene komunikacije, teorijom i praksom primenjenog dizajna, a posetioci će moći da učestvuje u inovativnim i edukativnim radionicama, uživaju u performansima, izložbama i gledanju filmovima.
Izložbi su prisustvovale brojne zvanice iz javnog i kulturnog života među kojima su i glumci Milica Zarić, Aleksandra Janković i Bojan Perić, dizajner Slavimir Stojanović, Srđan Šaper, osnivač agencije McCann Beograd i mnogi drugi.
Izložba „McCann slobodnim stilom” biće otvorena do nedelje, 13. oktobra.
Tekst je objavljen na portalu B92
Marketinšku agenciju “McCann Beograd” 1997. godine osnovao je Srđan Šaper. Agencija “McCann Beograd” pruža ceo spektar kreativnih usluga i deo je „McCann Grupe”, jednog od najvećih komunikacijskih sistema u jugoistočnoj Evropi, koji posluje u osam zemalja: Srbija, Crna Gora, Makedonija, Bosna i Hercegovina, Albanija, Hrvatska, Slovenija i Bugarska. “McCann Grupa” ima preko 150 nagrada osvojenih na domaćim i međunarodnim festivalima i jedina je kompanija sa ovih prostora koja je osvojila dva kanska lava na najznačajnijem svetskom advertajzing festivalu u Kanu. “Zlatnog lava“ 2009. godine osvojila je agencija “McCann Skoplje”, a 2011. godine „Bronzanog lava“ dobila je agencija “McCann Beograd”. Sve agencije, članice “McCann Grupe”, kao deo najveće svetske komunikacione grupacije „McCann Worldgroup“, svojim kvalitetom i načinom rada, klijentima pružaju najbolje međunarodno iskustvo i vrhunsku lokalnu ekspertizu iz oblasti komunikacija.