Na 21. ceremoniji dodele nagrada "Sempler", sa najvećim brojem poena u konkurenciji 80 prijavljenih radova, kampanja „Ne odričem se“ medijske agencije UM Beograd osvojila je Grand Sempler za najbolju medijsku kampanju godine. Pored ove, najznačajnije nagrade, stručni žiri nagradio je Zlatnim Semplerom kampanje „Ne odričem se“ (NVO Da se zna), u kategoriji Inovativna upotreba kanala komunikacije, i „Beba bira gde“ (ROSA), u kategoriji Najbolja PR ili strategija promocije. Obe kampanje realizovane su u saradnji sa agencijom McCann Beograd.
„Festival Sempl jedini je isključivo medijski festival u regionu, pa su u tom smislu i nagrade dobijene na ovom festivalu definitivno najprestižnije za medijske agencije. Ovo je već drugi put da UM Beograd osvaja najviše priznanje na ovom festivalu. Naše kampanje su uvek upečatljive. Kampanja “Ne odričem se” je putem samo jednog komunikacionog kanala, štampanih medija, dobila veliki odjek, koji je imao jak uticaj na sve ostale medije zahvaljujući, pre svega, jakoj emotivnoj poruci. Sa druge strane kampanja “Beba bira gde”, je uspela da napravi veliki odjek u samo jednom danu koristeći strateški odabran kanal komunikacije i relevantan sadržaj. Naš uspeh leži u zajedničkom radu svih naših agencija u sistemu, kao i našoj ekspertizi u svim oblastima komunikacionih strategija. Naše sveobuhvatno razumevanje sveta komunikacija, sjajne kreativne ideje i želja da kreiramo bolji svet zajedno, iznedrile su ove jake poruke koje su prenesene na pravi način. Zato su i nagrađene. Hvala svima koji su to prepoznali i hvala klijentima, UM i McCann timovima koji su svojim velikim znanjem i iskustvom oživeli ove kampanje na pravi način, rekla je Branislava Cagronov, regionalna direktorka UM agencija Jugoistočne Evrope.
Kampanja „Ne odričem se“ osvojila je najveći broj bodova od svih prijava u svim kategorijama, te je stručni žiri proglasio za najbolju medijsku kampanju godine i udelio joj prestižnu nagradu Grand Sempler.
Ne odričem se
„Nagrade predstavljaju krunu našeg rada, a konkretno ova nagrada za Rosu i kampanju “Beba bira gde” nam zaista mnogo znači iz više razloga. Kroz sve aktivnosti koje su sprovedene na kampanji, pokret “Beba bira gde” ima na kraju dana jedan zaista važan cilj, a to je dobrobit za bebe, koje su budućnost našeg društva. Zaista je veliko zadovoljstvo raditi na jednom ovakvom projektu. Sa druge strane, sam uspeh projekta je rezultat integrisanog rada tima vrhunskih profesionalaca sa strane klijenta, The Coca-Cola Company, agencije McCann Beograd i nas, a ova nagrada je za nas dodatan motiv i ohrabrenje da nastavimo da podstičemo pozitivne promene,“ dodala je Sonja Džuklevski, Regional Account Manager UM Beograd.
Beba bira gde