Grand Prix „Kampanje sa svrhom“ za projekat Superhero

Festival društveno odgovorne komunikacije „Kampanje sa svrhom“ proglasio je po drugi put najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji, a među njima su se našle i kampanje „Superhero“ kompanije Mastercard i „Za roditeljstvo prirodno kao Rosa“ brenda Rosa kompanije Coca Cola, koje je realizovala agencija McCann Beograd.

Ovogodišnju titulu „Kampanje sa svrhom GRAND PRIX 2022 ponela je kampanja Superhero kompanije Mastercard koju je osmislio i realizovao kreativni tim agencije McCann Beograd, a koja za cilj ima pomoć organizaciji Nurdor u vidu stvaranja održivog sistema za primanje donacija, kao i aktiviranje ljudi i prikupljanje dodatnih prihoda za izgradnju Roditeljske kuće u Beogradu.

„Dugogodišnja saradnja koju Mastercard ima sa organizacijom Nurdor ima jasan cilj – izgradnju nove Roditeljske kuće u Beogradu, ali je ona i mnogo više od toga. To je saradnja koja inovira način na koji pojedinci i poslovna zajednica gledaju na donatorstvo i koja filantropiju približava mlađim generacijama. Hvala žiriju Festivala „Kampanje sa svrhom“ na tome što su prepoznali svrhu i vrednosti za koje se Superheroji zalažu“, izjavila je Milena Đorić Gudurić, direktorka marketinga u kompaniji Mastercard.

Jana Savić Rastovac, izvršna kreativna direktorka agencije McCann Beograd ovim povodom poručila je: „Na Superhero projektu sarađujemo sa divnim ljudima iz kompanije Mastercard i organizacije Nurdor koji se svojim radom zalažu za decu obolelu od raka. Velika nam je čast što ovaj naš humani projekat od sada nosi i titulu Kampanje sa svrhom GRAND PRIX za 2022“.

Kampanje sa svrhom“ prepoznaju, odlikuju i podstiču društveno odgovornu komunikaciju namenjenu dobrobiti dece i pojedinca. Jedna takva kampanja kojoj je ovim putem odato priznanje je i kampanja „Za roditeljstvo prirodno kao Rosa“ brenda Rosa kompanije Coca Cola, koju su realizovale agencije McCann Beograd i V+O communication. Ova kampanja, sprovedena tokom prve polovine 2022. godine uz podršku Ministarstva Zdravlja Republike Srbije, skrenula je pažnju na izuzetno važnu ulogu patronažne službe u prvim danima roditeljstva.

„Rosa voda već više od decenije pokreće i podržava inicijative i projekte za stvaranje boljeg okruženja kako za mame i bebe, tako i za celu porodicu. Veoma smo ponosni što je prvi festival društveno odgovorne komunikacije u Srbiji prepoznao naš rad i zalaganje za čitavu porodicu i njene najmlađe članove i odao priznanje našoj kampanji za Roditeljstvo prirodno kao Rosa, predivnom titulom Kampanje sa svrhom, koja nam daje jak vetar u leđa da nastavimo naš put društvene odgovornosti“, istakla je Marina Trajković, Senior Brend Menadžer kompanije Coca Cola.

„Kreiranje uspešne kampanje sa svrhom u okviru nekog brenda sa sobom nosi posebnu vrstu odgovornosti. Što je ta svrha značajnija, to je i odgovornost veća. Najvažnije je tada pronaći najbolji način da se snažna poruka prenese i stvori osećaj kolektivne odgovornosti i solidarnosti, kako bismo svi zajedno mogli da uživamo u rezultatima. Zato nam je izuzetno drago što smo stali iza ovako velikog i uspešnog projekta i postali podrška najvažnijem delu društva – porodicama u nastajanju“, rekla je Divna Peškir, Copywriter agencije McCann Beograd.

Izvor: Advertiser