Šta utiče na uspeh video sadržaja? Kako reagujemo na određeni sadržaj? Zašto tako reagujemo? Da li su trajanje video materijala, deljenje, broj lajkova i komentara, njegovo spominjanje merilo uspeha? Kako da saznanja o ovome iskoristimo na najbolji način za naše brendove? Odgovore na ova pitanja prvi put na našem tržištu daje inovativna medijska usluga AttenTV koju pružaju medijske i digitalne agencije koje posluju u okviru I&F McCann Grupe.
Današnji potrošači su svakodnevno bombardovani različitim porukama i sadržajima. Više nije dovoljno biti inovativan i zanimljiv. Što potrošači imaju veći pristup informacijama, oni manje vremena provode posvećeni nekoj temi, pa samim tim ona postaje i manje relevantna. Postavlja se pitanje kako u toj „šumi“ različitih poruka dopreti do korisnika? U mnoštvu poruka i sadržaja koje se nude postoji opasnost da krajnjem korisniku „na pravom mestu i u pravo vreme“ ipak prenesemo „pogrešnu poruku“. Ovo postaje utoliko opasnije jer je današnji potoršač postao neko ko učestvuje u građenju brendova kroz komentarisanje na društvenim mrežama, deljenje sadržaja... Globalno istraživanje Wave o navikama društvenih medija agencijske mreže Universal Media pokazalo je da su savremeni potrošači sve više prezasićeni mnoštvom sadržaja. Zbog toga je trenutak nečije pažnje postao neprocenljiv. Imperativ medijskih agencija je da otkriju i uslovno rečeno, iskoriste taj relevantan momenat za uspešnu komunikaciju. Upravo to omgućava AttenTV.
Radi se o inovativnoj medijskoj usluzi u okviru I&F McCann Grupe koja se prvi put primenjuje na našem tržištu usmerenoj na utvrđivanje i merenje pažnje i intimnosti između gledalaca i sadržaja. AttenTV kombinuje najbolje od moderne tehnologije, pasivne forme istraživanja, biometrijske analize i tradicionalnog metoda upitnika.Video sadržaj koji želimo da analiziramo šalje se ispitaniku, snima se njegova pažnja i emocije tokom gledanja tog sadržaja dok on istovremeno popunjava upitanik. Server analizira pažnju i emocije i povezuje sa podacima iz upitnika. Kao spona modernih tehnologija i medija ova platforma nudi na jednostavan, efikasan i brz način odgovore na konkretna pitanja koja nam pomažu u razumevanju šta znači uspešna komunikacija: šta utiče na uspeh video sadržaja, kako reagujemo na određeni sadržaj, zašto tako reagujemo, da li su trajanje video materijala, deljenje tog materijala, broj lajkova i komentara, njegovo spominjanje merilo uspeha?
Današanja komunikaciona industrija suočena je sa sve većim izazovima koji su posledica brzog reazvoja modernih tehnologija i medija. Medijske i digitalne agencije moraju ne samo da razumeju, nego i da predvide na koji način će ove promene uticati na planiranje i kreiranje medija u budućnosti. Upravo ovaj spoj medija i tehnologija koji se ostavaruje kroz AttenTV nudi neograničene mogućnosti merenja, kvantifikovanja i što je najbitnije, predviđanja efekata komunikacije. Za uspešnu komunikaciju neophodno je da razumemo zašto se potoršači ponašaju na određeni način prema nekom sadržaju.
Na Formumu komunikacionih lidera Izazov 2016. radionicu o AttenTV pod nazivom „Gledamo vas dok gledate“ održaće Katarina Kostić, Business Development Director media operations SEE I&F McCann Grupe (sreda, 3.mart program World cafe radionice 14.30-17.00h).
Više o AttenTV možete saznati u sledećem videu:
"I&F McCann Grupa" jedna je od vodećih komunikacijskih mreža u Jugoistočnoj Evropi uspešno posluje u osam zemlja: Srbiji, Makedoniji, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini, Albaniji, Hrvatskoj, Sloveniji i Bugarskoj. Međunarodnim, regionalnim i lokalnim klijentima pruža najkvalitetnija strateška i kreativna rešenja za razvoj brendova, kroz sve kanale komunikacije. Agencije koje posluju u okviru "I&F McCann Grupe" deo su "McCann Worldgroup" (www.mccannworldgroup.com), jedne od najvećih međunarodnih mreža, koja danas posluje u više od 120 zemalja sveta, sa tradicijom dugom čak 111 godina, koja posluje u sastavu "Interpublic Group of Companies" (www.interpublic.com), najstarije američke multinacionalne komunikacijske korporacije, sa sedištem u Njujorku.