Facebook i IPG kreirale su namenski edukativni program za sve agencije u našoj mreži koji će agencijske timove osposobiti za naprednu upotrebu društvenih mreža u cilju postizanja još boljih rezultata za naše klijente.
Facebook Blueprint trening za celu Evropu lansiran je live stream-om iz McCann-a u Madridu, gde je Pablo Walker, predsednik McCann Worldgroup Europe, zajedno sa predstavnicima Facebook-a i IPG-a uživo predstavio u malo više detalja i platformu i sam trening.
Pablo Walker, istakao je razlog edukativnog projekta ove veličine: „Facebook nastavlja da igra presudnu ulogu u svakodnevnoj komunikaciji brendova sa potrošačima, i od ključnog je značaja da svi razumemo kako da izvučemo najbolje od ove platforme za naše klijente i da usvojimo zajednički jezik. Sa tim zajedničkim ciljem, polaznici smo sveobuhvatnog, akreditovanog Facebook treninga, koji će sve naše ljude učiniti ekspertima u razumevanju načina vođenja svakog aspekta komunikacije brendova i optimizacije sadržaja na Facebook-u, Instagram-u i Messenger-u".