Effie za The Coca-Cola Company, McCann Beograd i UM Beograd u kategoriji Media Innovation

Na petom po redu prestižnom Effie awards festivalu u Srbiji, u kategoriji Media Innovation nagrađena je kampanja Samo probaj – i oseti JOY koju je za The Coca-Cola company osmislio i realizovao kreativni tim agencije McCann Beograd sa partnertnerima UM Beograd, Represent Communications, Tuna fish studio i Žiška.

Uspeh koji prepoznaje Effie pripada koliko timovima, toliko i pojedincima. On slavi partnerstvo, transparentnost, strpljenje i ekspertizu. Zbog toga mi u McCann-u verujemo da ovaj festival prevazilazi standardno shvatanje uspešnosti i celu industriju pomera u pravcu jedne nove kulture koju zajedno grade klijenti i njihove agencije. Effie je za nas više od nagrade i predstavlja ličnu stvar za svakoga u procesu, od samog početka projekta. Uspeh na ovom festivalu je naš strateški cilj, za čije ostvarenje je potrebna saradnja i zajednički trud svih strana. Zahvalni smo klijentu na ukazanom poverenju i prostoru da iskažemo svoju kreativnost, kao i žiriju koji je prepoznao naš trud” rekla je ovim povodom Katarina Pribićević, Strategy & Growth Director, McCann Beograd.

Nagrađena neXt JOY kampanja svojim jedinstvenim formatom donela je osveženje u svakom smislu. Naime, osim standardnih kanala komunikacije, upotrebom društvenih mreža, ova kampanja se na inovativan način obraća ciljnoj grupi – mladima. Na zvaničnom Instagram nalogu neXt JOY po prvi put je upotrebom IGTV formata emitovana igrana serija koja se sastoji od pet epizoda i prati različite životne situacije pet srednjoškolaca čije se osobine opisuju kroz pet novih neXt JOY ukusa. Radnja serije prati radnju TV reklame, nadograđuje je, razvija i odvodi u neočekivanom pravcu.

https://www.youtube.com/watch?v=lZWKC4lOD70

Zahvalni smo na ovoj divnoj nagradi. Pre svega, celom timu koji je radio na ovom projektu, našim dugogodišnjim partnerima agencijama McCann, UM, Žiška, Represent Communications, kao i žiriju koji je prepoznao kvalitet kreative i korišćenje inovativnih medijskih kanala. Imali smo težak zadatak da se obratimo najzahtevnijoj ciljnoj grupi – tinejdžerima – koji su stalno online, i kroz njima prihvatljiv format kažemo i motivišemo ih da budu svoji i da je OK da samo probaju. Postigli smo odlične rezultate, u prilog čega govori i ova nagrada, koja nam sada daje vetar u leđa da budemo još bolji i inovativniji”, poručila je Marina Trajković, Senior brand Manager The Coca-Cola Company.

Effie priznanje dodeljuje se na lokalnom, regionalnom i globalnom nivou agencijama i oglašivačima koji stoje iza uspešnih marketinških kampanja koje su ostvarile ili premašile postavljene ciljeve i tako rešile izazove pred kojima su se našli njihovi klijenti, a u Srbiji se dodeljuje peti put u organizaciji IAA Srbija.

Izvor: McCann Beograd sajt