Dragana Marković učestvovala u konferenciji “Prava mera medija 2.0”

Dragana Marković, Business Development & Performance Director agencije Drive učestvovala je na panelu ‘’What gets measured gets done’’ koji je održan u okviru konferencije “Prava mera medija 2.0” u organizaciji Asocijacije medija i USAID-ovog projekta jačanja okruženja za održivost medija.

Panel je za temu imao pregled situacije u domenu medijskih merenja i iskustva drugih u ovoj oblasti. „Ovakvi razgovori unutar struke su veoma važni, ne samo jer nam daju uvid u trenutno stanje medija u Srbiji i regionu, već pružaju mogućnost da se na jednom mestu razgovara o različitim inicijativama kako da se unapredi proces merenja medija, što je od velikog značaja i medijima i oglašivačima i agencijama.  Raduje me da postoji dobra volja svih iz industrije i da se razgovara na ovu temu, kao i spremnost da doprinesemo pre svega edukaciji tržišta, ali i drugim aktivnostima koje će na koncu uticati i na postizanje višeg standarda i kvaliteta samog merenja, a time i na veće uređenje tržišta komunikacija i oglašavanja“ ističe Dragana Marković.

Na panelu su učestvovali još: Predrag Lozović, Nielsen Audience Measurement, Nenad Milić, IAB, Predrag Šarenac, Media House, Stevan Ristić, nedeljnik Vreme i Branka Miletić, DAN, Zagreb, dok je moderator panela bila Dalila Ljubičić, medijska direktorka Media House.

Na konferenciji „Prava mera medija 2.0“ predstavljena je  trenutna medijska scena Srbije, sa fokusom na trendove i inovativne primere iz prakse u oblasti medijskih merenja. Više o konferenciji: http://asmedi.org/pad-poverenja-u-tradicionalne-medije-veliko-poverenje-u-drustvene-mreze/