McCann Beograd dobio tri nagrade
Marketing mreža nagradila je organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje na sedmom festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2021. Nagrade se dodeljuju u 24 kategorije i ove godine konkurisalo je čak 230 projekta.
Agencija McCann Beograd osvojila je tri KAKTUS 2021 nagrade, i to u kategorijama Pojedinačni radovi – PR za kampanju “Muzika svuda” Beogradske filharmonije, Pojedinačni radovi – Media za kampanju “Šta nas žulja?” Beograd Prajd i Inovativna integrisana kampanja za projekat “neXt Joy Samo probaj! 2.0” za The Coca-Cola Company.
“Agencija McCann Beograd naš je partner već nekoliko godina i pored ove kampanje radili smo i kampanju “Ne odričem se”, i ove kampanje su dostigle veliki uspeh. Ovo je jedan od retkih primera biznisa, koji su bez ikakvog straha i zadrške bili hrabri da odluče da podrže jedan cilj koji u Srbiji nije toliko popularan a to je poboljšanje pozicije LGBT+ zajednice. Veliko hvala u ime Prajda agenciji McCann Beograd”: izjavio je Marko Mihailović, Beograd Prajd.
„Mi u McCann-u na kreativan način stavljamo ovakve teme u fokus i pokrećemo razgovor sa širom zajednicom. Kroz održivu kreativnost i partnerstva sa klijentima trudimo se da promenimo naše društvo nabolje, i već treću godinu zaredom sarađujemo sa Beograd Prajdom i drugim partnerskim organizacijama kako bismo doprineli većoj vidljivosti i ostvarenju ciljeva koje udruženje Beograd Prajd ima.“: izjavio je Aleksandar Milojević, Senior Strategic Planner McCann Beograd.
Dodelu nagrada možete pogledati na linku