Prema rezulatima iz Srbije, po broju osvojenih nagrada u 2017. godini McCann Beograd i Muzej savremene umetnosti u Beogradu rangirali su se kao drugi na listi, a kampanja DemocrARtisation najbolja je kampanja iz Srbije.
Na regionalnom nivou, McCann Beograd se kao agencija nalazi se na trećem mestu, kao i Muzej savremene umetnosti u Beogradu među oglašivačima i DemocrARtisation među kampanjama.
U Hrvatskoj je situacija malo drugačija, te su se kampanja Rollover agencije McCann Zagreb i oglašivač Hrvatski Telekom našli na trećem mestu.
Pri izradi B-report-a, Marketing Magazin sprovodi godišnji pregled festivala na kojima nastupaju agencije iz Slovenije, Hrvatske, Srbije, Makedonije i Bosne i Hercegovine i procenjuje njihov značaj u svim relevantnim aspektima. Festivali i konferencije koje B-report obuhvata su: UEPS, Kaktus, Weekend Media Festival, Ideja X, SOF, BalCannes, Outstanding, WEBSI, DIGGIT, SEMPL, Effie Awards, Golden Drum, ADCE, Epica, Eurobest i Cannes Lions. Sistem rangiranja nalaže da su najvažnije nagrade one sa globalnih dodjela, zatim slede nagrade sa evropskih, regionalnih i nacionalnih dodela.
Više informacija možete pronaći na linku: http://www.b-report.eu/en/winners/2017/
I&F McCann Grupa jedan je od vodećih komunikacionih sistema koji 20 godina uspešno posluje u 12 zemlja jugo istočne Evrope i nordijske regije. Naš posvećen tim čini 600 talentovanih profesionalaca, koji svakodnevno sarađuju na integraciji marketinških kampanja, promotivnih aktivnosti, organizaciji događaja, dizajnu, planiranju i zakupu medijskog prostora, PR, produkciji, komunikaciji u oblasti zdravstva, kreiranju TV sadržaja,kao i na svim formama digitalnog marketinga. Agencije koje posluju u okviru I&F McCann Grupe deo su McCann Worldgroup (www.mccannworldgroup.com),jedne od najvećih svetskih agencijskih mreža,osnovane 1902.godine koja posluje u više od 120 zemalja sveta, i u vlasništvu je Interpublic Group (IPG) (www.interpublic.com) sa sedištem u Njujorku.