Na prvom predavanju na akademiji za dizajn, Aleksandra Noveska poželela je raditi agenciji McCann Skopje. Na njihovu, kažu, veliku radost, tu je želju i ostvarila. Sandra je dizajnerka sa ogromnom energijom i jasnom vizijom. Može fokusirano raditi na svim aktuelnim brifovima, a da pri tome ima volje i snage da organizuje foto konkurs, proaktivno smišlja nove ideje ili nešto treće čime će iznenaditi cijelu agenciju.
U žestokoj konkurenciji kreativaca iz 12 kancelarija I&F Grupe pobijedila je na konkursu za razvoj brend identiteta nove poslovne jedinice Polaris koja se bavi analizom podataka.
Njen životni moto je “manje je više”, veliki je altruista, članica Foto grupe “Чкрап!” iz Tetova u kojem je rođena i živi, velika obožavateljka makedonske ćirilice, nema off dugme, ne poznaje loše raspoloženje i ne umije da se dosađuje.
MM: Šta te je inspirisalo da potražiš posao u oglašivačkoj agenciji? Šta je to što u ovoj industriji privlači mladu osobo poput tebe?
Aleksandra Noveska: Inspirisala me činjenica da je agencija “epicentar” kreativnosti. Mjesto na kojem najbolji dizajneri i inteligentni umovi zajedno rade na stvaranju nečeg revolucionarnog i kreativnog. Dinamična okolina i mogućnost vizuelnog izražavanja misli bila je još jedna od privlačnih karakteristika agencijskog života.
MM: U kakav tip dizajna se kuneš?
Aleksandra Noveska: Cool pitanje :) Kunem se u dizajn koji je minimalan ali snažan, onaj kojeg prati jaka poruka.
MM: Imaš li uzore u oblasti dizajna, regionalno, globalno?
Aleksandra Noveska: Mislim da nije ni moguće raditi u ovoj industriji, a nemati upečatljive idole, ljude koji u tebi bude onu iskru kreativnosti. Za mene postoji više inspirativnih ljudi iz svijeta dizajna, fotografije, scenografije, kiparstva i drugih polja kreativnosti. Nekoliko njih moram izdvojiti, a oni su: Dragi Nedelcevski, Petar Pavlov, Miki Stefanoski, Lilika Strezoska, Lasko Dzurovski, Ivan Durgutovski, Zoran Shekerov, Samir Ljuma and Julijana Rosoklija iz Makedonije i Esmeralda Delvin, Stefano Colferai, Emre Yusufi, Jessica Walsh, Stefan Sagmeister, David Carson, Andrijana Veshovic, Malika Favre, Duane Michals iz ostatka svijeta.
MM: Na kakvim projektima najviše voliš da radiš? A na kojem bi voljela da si i ti radila?
Aleksandra Noveska: To su neobične kampanje. Jer u njima baš možeš da se izraziš I pokažeš svoju kreativnost. Naravno, svaka kampanja iziskuje istraživanje, ali najizazovnije su one o vrlo specifičnim pitanjima. One zahtijevaju najviše vremena i napora, a najintrigantnije su za um.
Voljela bih da sam radila na Persilovom projektu Dirt is Good campaign, i kampanji za Stabilo pod nazivom Highlight The Remarkable.
MM: Vidiš li da možeš dizajnom promijeniti svijet? Šta je to što želiš mijenjati?
Aleksandra Noveska: Ljudi su vizualna bića, tako da smo skloni tome da nas slike dotiču. Sjetite se kakav je žamor prije par godina izazvala naslovnica National Geographica sa plastičnom kesom u obliku ledenog brijega. Kladim se da niste ni pročitali drugu polovinu ove rečenice, a već ste pogodili šta ću reći. Dakle DA! Vizuelni izražaj utiče na naše živote, možda ne onoliko koliko bi trebao, ali utiče. Skoro svi koji su vezani za društvene / digitalne medije poznaju tu fotografiju. Vjerujem da su promjene moguće.
Voljela bih da moj dizajn utiče na izbor ljudi kad je u pitanju potrošnja hrane i njihov način razmišljanja o prehrambenim navikama jer, na kraju dana – ono ste što jedete.
MM: Šta je to u ovoj idustriji zbog čega i dalje voliš ponedeljke? Šta je tvoj drive?
Aleksandra Noveska: Nesigurnost. Novi izazovi na poslu i u agencijskom okruženju.
MM: A šta bi u ovoj industriji mijenjala, oduzela joj, dodala?
Aleksandra Noveska: Produžila bih rokove :)
MM: Šta je tvoja najveća strast izvan agencije?
Aleksandra Noveska: Teško je izvojiti sao jednu stvar. To su druženja, izložbe, slučajna putovanja, koncerti, radionice i slično.
Originalni intervju objavljen je na linku: https://www.media-marketing.com/mladi-lideri/mladi-lideri-aleksandra-noveska-mccann-skopje-pokrece-nesigurnost-novi-izazovi-na-poslu-u-agncijskom-okruzenju/