Air Serbia poverila agencijama Drive i UM nova tržišta na medijskom pitchu

Tokom pitch procesa, timovi DRIVE i UM pokazali su klijentu znanje i strateški pristup, kao i razumevanje avio industrije, medija i posebno digitala, što je bilo ključano za odluku o partneru sa kojim će kompanija ubuduće raditi. Air Serbia je upravo ovom timu poverila kompletnu operaciju na preko 40 tržišta Evrope, Bliskog Istoka i Severne Amerike koje uključuje sledeće zemlje: Albanija, Austria, Belgija, BosnaI Hercegovina, Bugarska, Hrvatska, Kipar, Češka Republika, Danska, Egipat, Finska, Francuska, Nemačka, Grčka, Mađarska, Izrael, Italija, Liban, Malta, Crna Gora, Holandija, Severna Makedonija, Poljska, Rumunija, Rusija, Srbija, Slovenija, Španija, Švedska, Švajcarska, Turska, Ukraina, Ujedinjeni Arapski Emirati, Velika Britanija i Sjedinjene Američke Države.

“Želim da se zahvalim timu koji je više od mesec dana vredno radio na dva kruga pitcha. Verujem da je ovo samo jedna od prilika da pokažemo našu ekspretizu i sposobnost da, iz Beograda, upravljamo digital kampanjama na velikom broju tržišta,” rekao je Relja Jović, Chief Digital Officer, I&F Grupa.